廿七個

Kenneth Kwok
2 min readOct 27, 2017

--

「回顧」

話咁快又一個月,點解好似啱啱琴日先至寫完回顧今日又寫?或者每日同郭大少返學放學嘅日子就係咁,唔覺唔覺又一日,感覺今個月過得仲快咗。有時見到佢啲古靈精怪嘅樣就會諗起自己細個,真係好似唔似,不過就真係好搞笑。而家成日當自己好大個,樣樣都想自己嚟,但係做唔到又發自己脾氣,真係俾佢激鬼死。老實講,郭大少可唔可以大得慢少少呢?

「滿足」

每日起身見到郭大少嗰樣其實就心滿意足,每日佢都會叫我起身,叫我唔好瞓,因為要食早餐,睇書同陪佢玩。有時會同我講話要返學,再唔出門口就遲到,不過有時嗰日係星期六日就真係暈咗係度。有時放學接佢,一見到我係門口佢就好開心咁同我揮手,嗰一刻都真係幾無價。見到佢開開心心其實就已經夠了,因為小朋友就係應該開心咁過每一日。

「筷子」

今個月最大嘅改變應該係開始俾郭大少用筷子食嘢!因為好多時見到佢想用大人筷子,所以有次就開咗對學習筷子比佢用。教咗佢一陣點樣揸之後,佢就已經掌握到,重要好開心咁挾嘢食。而家基本上自己可以用筷子食完成餐飯,不過如果唔洗三催四請嘅話就會更好啦!有時不得不承認佢嘅學嘢速度,不過亦都因為咁所以擔心佢將來會好易學壞,因為學壞三日學好三年。

Originally published at Kenneth Kwok (郭嘉俊).

--

--

Kenneth Kwok

到處奔跑的香港人,畢業於澳洲麥覺理大學工商管理碩士,近年專注數據分析行業推廣同發展。曾從事平面設計,網站開發,企業管理及商業諮詢等工作。早於 2009年開始舉「香港數碼分析星期三」同「亞洲數碼分析高峰會」。於 2010 年創辦 Beehive Strategy ,為亞太地區不同企業提供數據分析服務。