廿個月

Kenneth Kwok
2 min readMar 27, 2017

--

「健康」

今個月真係發生咗太多嘢,因為月頭郭大少連續發咗幾日高燒,之後因為擔心佢所以佢定同佢入院以防萬一。之後醫生確診為「皰疹性齦口炎」,而佢最終係醫院住咗三日兩夜,就係咁我同佢一樣都係第一次係醫院過夜!對於一個咁細個嘅小朋友要係醫院過幾日真係幾辛苦,見到佢連最鍾意食嘅嘢都唔肯食真係唔知點算好,而做父母嘅就當然係希望小朋友健健康康咁成長啦!

「米妮」

話咁快郭大少已經二十個月大,嚟位小朋友越嚟越多嘢講,越嚟越多要求,越嚟越貪玩。不過可以陪伴佢同見到佢一日一日長就已經心滿意足!有時真係希望佢唔好大得咁快!依家郭大少最鐘意嘅就係米妮,見到佢就超級興奮,所以今日返完學之後就帶咗佢去迪士尼玩!平時叫佢影相真係難過登天,不過今日有米奇同米妮拖住佢影相,佢就企定定俾我哋影,真係激死人!

「成長」

一如以往要嚟位小朋友坐定定食嘢係有啲難度,而家最鐘意嘅就係烏冬,佢有時真係一個人可以食晒一碗大人嘅份量。所以近排因為佢鍾意食烏冬,好多時我哋去搵地方食嘢嘅時候都要睇下有無烏冬先至去幫襯。或者每個小朋友都係咁,去到呢個年紀就鍾意周圍走,有時佢真係可以自己走咗去唔理我哋,所以同佢出去都真係要睇到實。雖然好多時佢都要我哋抱,只不過講真仲可以抱多佢幾耐呢?小朋友成長嘅速度真係驚人!

Originally published at Kenneth Kwok (郭嘉俊).

--

--

Kenneth Kwok

到處奔跑的香港人,畢業於澳洲麥覺理大學工商管理碩士,近年專注數據分析行業推廣同發展。曾從事平面設計,網站開發,企業管理及商業諮詢等工作。早於 2009年開始舉「香港數碼分析星期三」同「亞洲數碼分析高峰會」。於 2010 年創辦 Beehive Strategy ,為亞太地區不同企業提供數據分析服務。