整遊戲

Kenneth Kwok
2 min readOct 11, 2016

--

「遊戲」

相信如果我問大家曾經玩過乜野嘅桌上遊戲,我諗大家一定會話大富翁。但係大家除咗大富翁之外,有無玩過其他嘅遊戲?其實係外國有好多唔同種類嘅遊戲,但係香港就唔係太多人玩。而原來香港有公司係專門設計同製作桌上遊戲,當中原來真係有好多學問。點解我會突然之間會講桌上遊戲?原因係因為今年再一次參加學生營商體驗計劃,而今年嘅產品應該會係一個桌上遊戲。

「設計」

大家有無諗過要設計一款桌上遊戲有幾難?依家大部份嘅人都應該唔會無啦啦拎盒遊戲出嚟玩,但係其實以前嘅遊戲先至係最好玩。見到今年嘅學生竟然決定製作一款新嘅桌上遊戲,而且佢哋係希望通過遊戲而道出時間管理,付出同回報,人生觀,等等。一班中學生竟然有咁嘅諗法真係估都估唔到。雖然仲係設計階段,但係今日睇到佢哋自己整嘅樣板,老實講真係好熱血!希望可以快啲見到製成品啦!

「幫忙」

見到一班小朋友,感覺就好似以前啱啱創業咁,有好多問題,有好多嘢要處理。不過嚟個亦都係個計劃嘅目的,就係要佢哋感受下營商係點樣。老實講見到佢哋一面讀書,一面考試,一面參加活動,真係幾辛苦。而家嘅新世代真係同我哋好唔同,有時都真係唔係太明佢哋嘅溝通模式。有時以為自己幫緊佢哋,其實係佢哋幫緊我去了解年輕人嘅世界多啲!

Originally published at Kenneth Kwok (郭嘉俊).

--

--

Kenneth Kwok

到處奔跑的香港人,畢業於澳洲麥覺理大學工商管理碩士,近年專注數據分析行業推廣同發展。曾從事平面設計,網站開發,企業管理及商業諮詢等工作。早於 2009年開始舉「香港數碼分析星期三」同「亞洲數碼分析高峰會」。於 2010 年創辦 Beehive Strategy ,為亞太地區不同企業提供數據分析服務。