港電影

「電影」

Kenneth Kwok
2 min readApr 4, 2016

近年真係越嚟越少睇港產片,因為好多都真係爛片一套。如果你要我俾幾十蚊而且浪費我個零兩個鐘,我真係倒不如唔睇。作為香港人其實點會唔想支持香港電影,但係好多時啲劇本為咗內地市場而導致觀賞性減低。當然間唔中都會有一啲好嘅港產片,但係真係可遇不可求。所以真係好視乎套電影本身係一個投資電影定係藝術電影,因為如果睇回報嘅話咁香港嘅市場對於投資者嚟講就真係太細。

「最佳」

香港電影金像奬又告一段落,當中真係有好多驚喜!當然你話好多係大熱倒灶,不過係唔係爆冷或者偏頗,其實真係好見仁見智。作為香港人,當然希望支持香港電影,而「十年」係近年難得一見嘅本土電影。好多人都會猜測究竟會唔會頒最佳電影俾「十年」,因為其實嚟套電影太過政治敏感,而最終都能獲得最佳電影,絕大部份嘅香港人都應該感到高興。香港真。仲有希望!

「頒獎」

一套講出好多香港人嘅心聲,一套令好多香港人去反思嘅電影,點解得獎是電影界不幸?一套電影就已經可以睇到好多嘅社會問題,而當某啲本地媒體連套戲嘅戲名都唔敢報導嘅時候,其實標誌著啲乜嘢?其實我真係無諗過爾冬陞會自己親自頒嚟個獎俾十年,而亦都因為咁我有少少對佢改觀。其實佢好清楚亦明白,頒呢個獎會有好多爭議,而且有幾會影響佢哋嘅事業。避免難為啲頒獎嘉賓,所以自己頒嚟個獎!

Originally published at Kenneth Kwok (郭嘉俊).

--

--

Kenneth Kwok

到處奔跑的香港人,畢業於澳洲麥覺理大學工商管理碩士,近年專注數據分析行業推廣同發展。曾從事平面設計,網站開發,企業管理及商業諮詢等工作。早於 2009年開始舉「香港數碼分析星期三」同「亞洲數碼分析高峰會」。於 2010 年創辦 Beehive Strategy ,為亞太地區不同企業提供數據分析服務。