無目的

Kenneth Kwok
2 min readJul 29, 2017

--

「文章」

每日寫文章嘅目的係乜嘢?係唔係因為有目的先至寫文章?好多人覺得我好無聊,點解每日都用一定嘅時間去寫文章。當然有時我都唔知道點樣可以答佢哋,但係好多場合我都可以用自己嘅網站做實例,其實已經係值回票價。當然日日寫文係無回報,甚至乎有時因為諗唔到寫乜,需要去搵唔同嘅題材,所需要嘅時間同心機就會比較長。不過有時我都真係會當啲文章係自己嘅回憶,等自己記得曾經發生過嘅乜嘢事同物。

「目的」

今日上堂又俾啲學生問我究竟寫文嘅目的係啲乜?老實講真係無乜嘢特別嘅目的。而當初開始嘅時候真係只係想將平時講嘅嘢,同經常講嘅嘢寫低。真係無諗過可以堅持到接近三年,仲要日日寫四五百隻字。不過因為嚟個堅持,無論係文章嘅格式,甚至發佈嘅渠道,等等,都幫我收集到一啲好有用嘅數據。當然有無人睇我唔係太過在意,而係過程入面所學到嘅嘢先至緊要!

「數據」

無嘢值錢過啲數據,而因為每一日都會寫一篇文,用同一個格式同發佈方法,慢慢收集返嚟嘅數據就有研究性。就好似一個實驗室咁,係一個特定嘅環境入面做研究。當然要做研究需要更多嘅數據,而係現有嘅數據入面其實有好幾個研究嘅方向。正如我之前講過,除咗數字之外,文字係我認為最值錢嘅嘢。其實數字同文字嘅關係好密切,但係如果因為數字而改變文字,其實真係本末倒置!

Originally published at Kenneth Kwok (郭嘉俊).

--

--

Kenneth Kwok

到處奔跑的香港人,畢業於澳洲麥覺理大學工商管理碩士,近年專注數據分析行業推廣同發展。曾從事平面設計,網站開發,企業管理及商業諮詢等工作。早於 2009年開始舉「香港數碼分析星期三」同「亞洲數碼分析高峰會」。於 2010 年創辦 Beehive Strategy ,為亞太地區不同企業提供數據分析服務。