真回憶

Kenneth Kwok
2 min readAug 18, 2016

--

「旅行」

有時同老婆係度諗,我哋會唔會好自私咁帶著郭大少去旅行。因為好多時會覺得佢無啖好食,又無覺好瞓。因為老實講小朋友真係都未必記得自己去過旅行。當然我自己細個去過邊度都未必記得,好多時都係阿爸同阿媽講先至知道自己細過去過某啲地方。有時自己睇返影過嘅相先至有印象原來去過某啲地方做過某啲嘢。但係睇返啲相嘅時候真係覺得幾搞笑。

「回憶」

今次係同郭大爺嘅第二次旅行,當然你話帶著一個啱啱一歲嘅小朋友去旅行會唔會好麻煩?其實真係麻煩㗎,因為好多以前同老婆兩個人去旅行會做嘅嘢,基本上而家都無得做。但係有時睇到佢見到好多唔同嘅事物其實又真係幾開心。老實講今次旅行去蘇梅無諗過佢會咁興奮,而雖然知道佢未必記得但係嚟啲回憶會永遠係我哋心中。希望佢睇番自己細個嘅時候都會覺得開心啦!

「值得」

當然好多時我都盡量希望同郭大少影多啲相,因為每一次嘅旅行都係一啲好寶貴嘅回憶,但係要帶佢出街兼且要帶部相機影相真係有點兒難度。有時因為要照顧佢真係連影相嘅時間都無。而每當佢好開心咁見到一啲新嘅事物,其實有時辛苦啲都覺得值得。今次去蘇梅感覺佢又同上次去沖繩唔一樣,自己開間酒店房四圍爬,見到個泳池真係想衝落去,雖然未識得行但係好興奮要我哋扶著佢四圍走。嚟啲回憶真係有錢都買唔返!

Originally published at Kenneth Kwok (郭嘉俊).

--

--

Kenneth Kwok

到處奔跑的香港人,畢業於澳洲麥覺理大學工商管理碩士,近年專注數據分析行業推廣同發展。曾從事平面設計,網站開發,企業管理及商業諮詢等工作。早於 2009年開始舉「香港數碼分析星期三」同「亞洲數碼分析高峰會」。於 2010 年創辦 Beehive Strategy ,為亞太地區不同企業提供數據分析服務。