睇燈飾

「燈飾」

Kenneth Kwok
Kenneth Kwok
2 min readDec 26, 2015

--

香港每年喺維港兩岸都會有好多大廈佈置咗好多好靚嘅聖誕燈飾,所以每年都吸引咗好多人去影相。當然睇燈飾唔係拍緊拖嘅就係一家大細,再唔係就係旅客。你細細個嘅時候有無同屋企人去過睇燈飾?但係依家嘅燈飾同以前好唔同,因為以前係用燈膽,依家好多新嘅裝飾都已經用一啲新嘅技術。不過咁多年,係大廈外牆掛燈飾嚟個習俗一直都無變過!

「聖誕」

聖誕節當然每個小朋友都會好開心,除咗有聖誕禮物同食聖誕大餐之外,好多人都會帶小朋友去尖東海旁到影燈飾。我相信好多人細過嘅時候,爸爸同媽媽都會帶佢哋去。當然我都唔例外啦!我其實都好記得以前同屋企人去睇燈飾,當然有時睇番啲相都記得當時嘅情景。好啦自己今年亦做咗人哋老竇,所以今年同老婆講我想帶個仔去影燈飾。因為我都希望佢大個嘅時候記得我哋有帶佢去睇過燈飾。

「外出」

其實帶著個仔去睇燈飾係一件幾麻煩嘅事!點解,因為真係好多人,而你除咗要顧住個仔之外,你仲要抱住佢影一張靚相。好彩我個仔都唔係好扭計,但係因為第一次去啲咁多人嘅地方,佢超級八卦同仲未知相機鏡頭係邊,所以要影到佢望鏡頭都要花啲時間!但係真係好耐無同老婆出去食餐好,所以揀咗間我好想去嘅餐廳食咗餐飯,而仔仔都算俾面無乜扭計,至少我哋都可以慢慢食餐聖誕飯。

Originally published at Kenneth Kwok (郭嘉俊).

--

--

Kenneth Kwok
Kenneth Kwok

到處奔跑的香港人,畢業於澳洲麥覺理大學工商管理碩士,近年專注數據分析行業推廣同發展。曾從事平面設計,網站開發,企業管理及商業諮詢等工作。早於 2009年開始舉「香港數碼分析星期三」同「亞洲數碼分析高峰會」。於 2010 年創辦 Beehive Strategy ,為亞太地區不同企業提供數據分析服務。