越希望

Kenneth Kwok
2 min readJun 30, 2017

--

「成功」

每個人都希望自己可以成功去達到自己嘅目標。只不過世事往往都係會同你背道而馳!有時成功都只係要睇彩數,係你就係你,唔係你就唔係你。當然好多人會話你唔努力,唔堅持,所以先至唔成功。但係嗰啲人又真係知道你付出過幾多咩?就算講佢哋都唔會明,因為係佢哋眼中只有成功與否。到最後要面對嘅亦都只有自己,跌低起返身亦都係要自己,過程中有幾唔開心又有邊個知?

「希望」

前幾日係社交媒體見到有位朋友講,有越係希望成功,就越係做唔到!睇完之後感受極深,因為越係想做好啲越做得唔好。就算幾樂觀面對問題都好,仲有心情唔好嘅時候。有時真係希望越大,失望越大!正如我位朋友講,有時候唔係努唔努力嘅問題,而係要放低一定要成功嘅包袱。唔好理其他人,而係更加用心去做自己認為最好嘅嘢!有時堅持一件事真係好難,要面對嘅壓力實在難以形容!

「失望」

自從二十幾年前考大學嘅時候面對人生嘅最大衝擊之後,其實已經學識咗唔好對任何嘢有期望或者希望。自己雖然盡咗最大嘅努力,而成績其實唔差,只不過因為制度嘅問題,影響自己嘅分數。當然有啲人話你唔識玩個遊戲,而我承認我真係唔識玩,而我亦覺得無必要。所以咁多年嚟我做嘢都只係做自己認為啱嘅嘢,如果隨波逐流嘅話,相信嚟個唔係真正嘅我,只係有幾多人會認同我,同我齊上齊落呢?

Originally published at Kenneth Kwok (郭嘉俊).

--

--

Kenneth Kwok

到處奔跑的香港人,畢業於澳洲麥覺理大學工商管理碩士,近年專注數據分析行業推廣同發展。曾從事平面設計,網站開發,企業管理及商業諮詢等工作。早於 2009年開始舉「香港數碼分析星期三」同「亞洲數碼分析高峰會」。於 2010 年創辦 Beehive Strategy ,為亞太地區不同企業提供數據分析服務。