飲飲酒

Kenneth Kwok
2 min readOct 29, 2016

--

「美酒」

每年我同老婆都會去一年一度嘅美酒佳餚節,而前年去嘅時候都仲未知道有咗郭大少,去年因為郭大少只係出咗世三個月所以無去,今年當然要去飲飲食食啦!不過每年都係超多人,而且入到去除咗要門票之外仲要品酒券,當然飲酒就要酒杯啦所以如果你無自備嘅話都要平平地買隻膠杯仔。不過最貴嘅其實唔係啲酒而係入面啲嘢食,真係是是但但都要你三四百蚊,重要大部份係唔飽兼唔好食。所以可以嘅話真係自備嘢食會好啲!

「飲酒」

由細到大其實除咗紅酒同伏特加之外其實無乜話有啲乜嘢酒我係特別鍾意飲。就算係紅酒我大部份嘅時間都係澳洲紅酒為主。其實紅酒係好似咖啡咁,每個人嘅喜好都唔同。不過近排唔知點解鍾意飲梅酒多啲,或者飲落真係唔太似酒,而且唔駛一開就要開一支。除非有朋友一齊飲,如果唔係平時得自己兩公婆飲真係無可能飲得晒一支紅酒,到最後浪費就唔好啦。咁多種酒我最憎嘅應該係中國白酒,因為飲完之後嗰種味道真係有啲難頂。

「不足」

去美酒佳餚節當然係要同多啲人去先至開心,而過去都會去試下酒,買下酒。不過每年都係好多人,基本上唔早啲去霸位嘅話係一定無位坐,要企足全晚,你都咪話唔累!最慘嘅係過去咁多年都係無乜改進,排隊排到傻咗,今年連草地都無埋,真係搵個地方坐都無!雖然今年用咗套新嘅品酒券系統,好似方便咗,而嘢食方面都好似多咗。至於酒嘅種類亦都多咗,唔似得以前咁單調。其實我同老婆都好怕多人,所以都要諗諗出年仲會唔會去。

Originally published at Kenneth Kwok (郭嘉俊).

--

--

Kenneth Kwok

到處奔跑的香港人,畢業於澳洲麥覺理大學工商管理碩士,近年專注數據分析行業推廣同發展。曾從事平面設計,網站開發,企業管理及商業諮詢等工作。早於 2009年開始舉「香港數碼分析星期三」同「亞洲數碼分析高峰會」。於 2010 年創辦 Beehive Strategy ,為亞太地區不同企業提供數據分析服務。