هشت دلیل برای انتخاب چاپ افست

mojtaba jafari
4 min readApr 17, 2024

--

چاپ افست یکی از پرکاربردترین انواعی است که می توانید در بخش نشر پیدا کنید. اگر شک دارید که آیا این روش مناسب ترین تکنیک برای پروژه شما است یا خیر، در این پست ویژگی های اصلی آن را توضیح می دهیم. چاپ افست در اصفهان

چاپ افست یا غیر مستقیم چیست؟

چاپ غیر مستقیم ترجمه تحت اللفظی افست دیجیتال است. در این صورت صفحه ای که تصویری را که می خواهید چاپ کنید دارد مستقیماً با سطح چاپ تماس پیدا نمی کند. علاوه بر این، این اصل را کاملاً اعمال می کند که آب و روغن نمی توانند مخلوط شوند. در این صورت، تصویر به صورت هوشمند به غلتکی دیگر که وظیفه شکل دادن به چاپ را بر عهده دارد، می رود.

این غلتک نیز با یک ماده کاملا انعطاف پذیر پوشیده شده است. با استفاده از این نوع چاپ دیجیتال می توانید کارهای بزرگ را به روشی بسیار کارآمد و شخصی انجام دهید. طبق مدل CMYK هر بشقاب تک رنگ است. از این نظر، بستر وظیفه انتقال تصویر از طریق فشار را بر عهده دارد. صفحات فلزی دارای آلیاژ آلومینیوم هستند که بسته به طرح سند، امکان حکاکی قبلی را فراهم می کند. چاپخانه دیجیتال در اصفهان

هشت مزیت اصلی چاپ افست که می توانید از آنها استفاده کنید

این سیستم چاپ می تواند مزایای متعددی را برای شما به ارمغان بیاورد و می تواند در انواع مختلف کار اعمال شود. از این نظر، قابل توجه ترین مزایایی که می توانید پیدا کنید موارد زیر است:

ماندگاری عالی
این نتیجه اصلی عدم تماس مستقیم بین صفحات مختلف و سطحی است که باید چاپ شود. این امر طول عمر دستگاه را تا حد زیادی افزایش می دهد. همچنین به شما این امکان را می دهد که به صورت دوره ای اجراهای بزرگ را انجام دهید.

چاپ افست یک روش اقتصادی
معماری این سیستم چاپ مزایای اقتصادی نیز به همراه دارد. این فرصت را به شما می دهد تا هر تعداد کپی که ممکن است نیاز داشته باشید تهیه کنید. بنابراین، اگر نیاز به چاپ تعداد زیادی نسخه دارید، این روش بسیار توصیه می شود.

سازگار با انواع مختلف کاغذ
مواد منعطف که غلتک تجهیزات چاپ را می پوشاند واقعاً همه کاره است. این می تواند با بسیاری از انواع کاغذ و سطوح سازگار شود. بنابراین، اگر یکی از اهداف شما انتخاب بهترین نوع کاغذ ممکن برای کارتان باشد، گزینه بسیار خوبی است.

امکان گرفتن سایزهای بزرگ
جایگزینی برای گزینه چاپ سایزهای بزرگتر از دیجیتال. این امکان به شما امکان انجام پروژه های کاملاً شخصی سازی شده را می دهد که اندازه شرط نیست.

نتایج با کیفیت
کیفیت چاپ شده بسیار بالا است و نتایجی که می توانید به دست آورید کاملاً با طرحی که قبلاً انجام داده اید مطابقت دارد. اگر نمونه های چاپ افست را ببینید خودتان کیفیت آن را خواهید دید.

سرعت در سفارشات
آماده سازی بشقاب ها نسبتاً ساده و بسیار سریع است. از این نظر، زمانی که می خواهید تیرهای بزرگ را تکمیل کنید، چاپ افست سرعت بیشتری نسبت به چاپ دیجیتال سنتی به شما ارائه می دهد.

می توان از جوهرهای مخصوص استفاده کرد
این واقعیت که صفحات به صورت سفارشی برای هر رنگ ساخته شده اند، به شما امکان استفاده از جوهرهای مخصوص را می دهد. برای انجام این کار، فقط باید یک صفحه جدید اضافه کنید که شامل رنگ های فلزی، طلایی، نقره ای یا لاک باشد.

سیستم چاپ افست را با دیجیتال ترکیب کنید
علاوه بر کاهش قیمت برای چاپ های بزرگ، از مزایای ترکیب بهترین افست با دیجیتال نیز برخوردار خواهید بود. اگر پروژه شما مجله باشد امکان چاپ تمامی صفحات با این حالت را خواهید داشت. از سوی دیگر، برای پوشش می‌توانید از یک دستگاه دیجیتال سنتی استفاده کنید تا رنگ متفاوتی را که می‌خواهید به آن بدهید، پیدا کنید.

چه زمانی باید این گزینه را برای کمپین های تبلیغاتی خود انتخاب کنید؟
چندین فرض وجود دارد که باید در چاپ افست به آنها تکیه کنید. توصیه می کنیم در موارد زیر آن را در نظر بگیرید:

شما قصد دارید یک تیراژ بزرگ تولید کنید و می خواهید بودجه آن به صرفه تر باشد. هر چه تعداد نسخه های بیشتری سفارش دهید، هزینه کمتری خواهید پرداخت.
به دنبال بالاترین کیفیت باشید، اما نکته قبلی را به خاطر بسپارید.
شما به دنبال طراحی متفاوت برای هر پشتیبانی یا صفحه نیستید.
شما به یک جلوه خاص مانند یک لاک یا یک رنگ غیر معمول نیاز دارید. چاپ دیجیتال این نیازها را پوشش نمی دهد.
قرار نیست روی کاغذ معمولی چاپ کنید، بلکه روی مقوا یا مواد دیگر چاپ کنید.
این به شما بستگی دارد که این جایگزین را انتخاب کنید تا ارتباطات گرافیکی شما بسیار رقابتی تر باشد. پس از دانستن کلیدهای عملکرد و مزایای آن، مطمئناً از قبل می دانید که آیا این گزینه ای است که مدت ها به دنبال آن بوده اید تا اطمینان حاصل کنید که چاپ های شما دارای کیفیت مطلوب و همیشه با قیمت مقرون به صرفه تر هستند یا خیر.

در خاتمه، چاپ افست یکی از پرتقاضاترین سیستم های دیجیتال امروزی است و به شما کمک می کند پروژه های خود را تکمیل کرده و به اهداف خود برسید. در Aries ما در این و سایر مکانیسم های چاپ متخصص هستیم. مخاطبین و برنامه

--

--

mojtaba jafari
0 Followers

light is a professional advertising agency. to see my services check the link below: https://light-adv.com/