چرا طراحی لوگو برای رشد کسب و کار مهم است؟

mojtaba jafari
3 min readNov 26, 2023

--

دنیای شرکت ها یک حوزه بسیار رقابتی هم برای مشاغل کوچک و هم برای شرکت های بزرگ است. بنابراین، شما باید هر کاری که ممکن است انجام دهید تا جلوه و مرکز برند خود را حفظ کنید و آن را بیشتر شناسایی کنید. یکی از بهترین روش ها برای به دست آوردن ارتباط و اعتبار، دریافت یک لوگوی حرفه ای طراحی شده است که با مدل کسب و کار شما همسو باشد. قیمت طراحی لوگو

لوگو بیان بصری یک برند و عنصر سازنده برند آن است. لوگوهایی که به خوبی طراحی شده اند به شرکت شما کمک می کنند تا به برجستگی و تمایز در میان پایگاه مشتریان دست یابد. توجه را به خود جلب می کند و اگر به درستی انجام شود، تأثیر اولیه خوبی بر جای می گذارد.

فاینانس آنلاین بیان می کند که 75 درصد مردم یک برند را با لوگوی آن می شناسند. در نتیجه، یک لوگوی خوب نیز برای دستیابی به پایداری و رشد بسیار مهم است.

برای کشف اهمیت لوگو در رشد کسب و کار، اجازه دهید به موضوع عمیق تری نگاه کنیم:

اهمیت طراحی لوگو در رشد کسب و کار

اولین تصور قوی ایجاد می کند
لوگوی شما برند شما را به مصرف کنندگان معرفی می کند. یک طراحی لوگوی پویا و قدرتمند، اولین تصور قوی را ایجاد می کند که علاقه مشتریان را برانگیخته و آنها را ترغیب می کند تا اطلاعات بیشتری در مورد تجارت پیدا کنند.

فوربس گزارش می دهد که شما و کسب و کارتان تنها یک پنجره هفت ثانیه ای برای ایجاد یک برداشت اولیه دارید. لوگو این پتانسیل را دارد که مردم را به قضاوت فوری و تعامل با شما ترغیب کند. هنگامی که به آن دست یافتید و مشتریان را به فروشگاه خود، فیزیکی یا الکترونیکی دعوت کردید، به احتمال زیاد از شما خرید می کنند.

از سوی دیگر، فقدان لوگو چشم انداز ضعیفی ایجاد می کند که می تواند مشتریان بالقوه را از خود دور کند. فرقی نمی کند که محصولات شما از بالاترین کیفیت برخوردار باشند یا تیم خدمات مشتری فوق العاده شایسته باشد. اگر قادر به ایجاد یک برداشت اولیه مناسب نیستید، به طور مستقیم بر توانایی شما برای رشد کسب و کارتان تأثیر می گذارد.

به برند یک هویت ارائه می دهد

یک هویت برند خوب به یک تصویر برند معتبر تبدیل می شود و کسب و کار شما را جذاب تر و محبوب تر می کند. لوگوی شما اساس هویت برند شما را تشکیل می دهد که برای قابل تشخیص تر شدن و رشد یک نهاد تجاری بسیار مهم است.

لوگوهای متقاعد کننده دارای یک رنگ با یک تصویر هستند. یا می توانند نام برند شما را در فونت امضای مرتبط با کسب و کار شما داشته باشند. رنگ و استایل لوگو در تمام تلاش‌های بازاریابی شما از جمله ایمیل‌ها، صفحات فرود، بسته‌بندی، کارت‌های ویزیت و غیره ظاهر می‌شود.

بر اساس Reboot، استفاده از یک رنگ مشخص در لوگوی شما می تواند شناخت برند شما را تا 80 درصد افزایش دهد. توده‌ها رنگ خاصی را با کسب و کار شما مرتبط می‌کنند و شناخت برند را افزایش می‌دهند. این بدان معنی است که افراد بیشتری لوگوی شما را با تجربه مشتری خوب و محصولات با کیفیت بالا مرتبط می‌کنند و در نتیجه فروش شما را به طور تصاعدی بهبود می‌بخشند.

وفاداری به برند را افزایش می دهد
یک شرکت وفاداری به برند را از طریق تحویل مداوم محصولات با ارزش، تمرکز بی‌نظیر بر تجربه و خدمات مشتری و ثبات در همه جنبه‌ها به دست می‌آورد. مدت زمان زیادی طول می کشد تا وفاداری به برند را تقویت کنید، که در نهایت باعث می شود مشتریانی دوباره به شما برگردند.

طبق گفته Invesp، هزینه جذب مشتری پنج برابر بیشتر از حفظ مشتری است. بنابراین، اگر به دنبال گسترش کسب و کار خود با به حداقل رساندن هزینه های اولیه هستید، باید بر تقویت وفاداری برند خود در میان پایه مصرف کنندگان تمرکز کنید.

لوگوی شما نقشی حیاتی در برانگیختن این وفاداری در ذهن پیروان پرشور شما دارد. این به عنوان یک نماد آشنا عمل می کند که قابل اعتماد، در دسترس بودن و محصولات با کیفیت است. مصرف کنندگان هر بار که برای خرید چیزی که شما می فروشید در بازار هستند به دلیل لوگوی شما به سمت فروشگاه شما کشیده می شوند.

بنابراین، داشتن لوگو باید یکی از اولویت های اصلی شما باشد، زیرا برای موفقیت کسب و کار شما بسیار مهم است.

https://bit.ly/40LlYL3

--

--

mojtaba jafari
0 Followers

light is a professional advertising agency. to see my services check the link below: https://light-adv.com/