چرا طراحی وب برای موفقیت یک شرکت بسیار مهم است؟

mojtaba jafari
3 min readFeb 26, 2024

--

کارشناسان بازاریابی دیجیتال از rIL Estudio توضیح می دهند که چرا طراحی وب برای شرکت یا تجارت شما بسیار مهم است، چه فیزیکی و چه منحصراً آنلاین. بهترین شرکت طراحی سایت در اصفهان

وب سایت شرکت مادریدا کارت ویزیت آن در اینترنت است. اولین تصویر و برداشت اولیه ای که یک کاربر جدید از کسب و کار خواهد داشت. این معادل 5 دقیقه اول یک مشتری است که وارد رستوران می شود، لحظه ای که در آن توجه سریع، خدمات خوب و فضای دلپذیر را می طلبد. به همین ترتیب، زمانی که کاربر به یک وب سایت دسترسی پیدا می کند، انتظار دارد یک سایت زیبا پیدا کند که امکان ناوبری روان و تعاملی را در همه دستگاه ها فراهم می کند و شخصیت شرکت را در نگاه اول منتقل می کند. مسائلی که همه آنها از طریق طراحی و توسعه وب به دست می آیند، موضوعی که گاهی آن طور که شایسته است توسط کسب و کارهایی که قصد افزایش حضور خود در اینترنت را دارند به آن پرداخته نمی شود. از rIL Estudio، متخصصان طراحی وب و بازاریابی دیجیتال، توضیح می‌دهند که چرا طراحی وب برای شرکت یا تجارت شما بسیار مهم است، چه فیزیکی و چه منحصراً آنلاین.
به انتقال صحیح تصویر کسب و کار شما کمک می کند
هر کسب و کاری یک دنیاست و هر بخش کدهای مخصوص به خود را دارد. بنابراین، یک طراحی خوب صفحه وب به شرکت ها این امکان را می دهد که تصویری را که می خواهند به درستی و بلافاصله به کاربران منتقل کنند. اگر یک جواهرفروشی لوکس بخواهد تصویری پیچیده، مینیمالیستی و منحصر به فرد ارائه دهد، طراحی وب صفحه آن راهی برای انجام این کار خواهد بود. البته اگر خوب انجام شود. در همین حال، یک تجارت فروش حیوانات خانگی نیز می‌تواند دوستی، اعتماد و نزدیکی را از طریق طراحی وب نشان دهد، در صورتی که این ویژگی‌ها هستند که به بهترین شکل آن را نشان می‌دهند.

برند را تقویت می کند و شخصیت می بخشد

کاربران و مشتریان یک صفحه انحصاری و نگهداری شده (که با استفاده از قالب های از پیش تعیین شده ایجاد نشده است) را با شخصیت خود مرتبط می کنند که آن را از رقبای مستقیم خود متمایز می کند. وب سایت یک بخش اساسی از تصویر یک شرکت است، همانطور که چند سال پیش نمای یک رستوران یا ویترین یک فروشگاه بود. اگر از بیرون، در نگاه اول، فضای داخلی علاقه و جذابیت ایجاد نکند، برای مشتری دشوار خواهد بود که در نهایت به محصولات یا خدماتی که کسب و کار ارائه می دهد علاقه مند شود. بنابراین یک طراحی وب خوب باعث ارتقای برند و ایجاد علاقه در بین کاربران می شود.

بهبود ناوبری و تعامل با محصولات و خدمات

صفحه ای با طراحی وب بهینه شده همچنین امکان ناوبری دوستانه و روان را فراهم می کند. اگر بارگیری سریع باشد و ناوبری بصری باشد، مشتریان بالقوه (یا مشتریان فعلی) به صورت ارگانیک و بدون زحمت چیزی را که به دنبال آن هستند در وب سایت پیدا می کنند. از طرف دیگر، بارگذاری کند و تعامل پیچیده باعث می شود کاربر آزرده خاطر شود و بدون مشورت با محصولات یا خدمات، صفحه را ترک کند.

به سفارشی سازی داخلی و خارجی اجازه می دهد

طراحی وب به شما این امکان را می دهد که هم طراحی گرافیکی و هم برنامه نویسی کاربردی را به صورت شخصی توسعه دهید. اگرچه هر دو را می توان از ابزارهای استاندارد وب (مانند وردپرس) پیاده سازی کرد، اما در هیچ موردی به سطح سفارشی سازی و امکانات طراحی وب سفارشی نمی رسید. کارهایی مانند تعمیر و نگهداری یا به روز رسانی داخلی در آینده آسان تر خواهد شد.

از اجرای سئو در سایت حمایت می کند
موقعیت یابی سئو، یکی از مهم ترین تکنیک ها و استراتژی ها در بازاریابی دیجیتال، نیاز به نظارت منظم دارد. اما با یک پایه خوب، وب سایت شما شتاب اولیه لازم را به دست می آورد و زمان لازم برای موقعیت خود را در گوگل کوتاه می کند. یک طراحی خوب که از ابتدا با در نظر گرفتن موقعیت‌یابی طراحی شده باشد، امکان اجرای صحیح سئوی سایت را فراهم می‌کند، عاملی که می‌تواند در مقایسه با رقبا تفاوت ایجاد کند.

--

--

mojtaba jafari
0 Followers

light is a professional advertising agency. to see my services check the link below: https://light-adv.com/