Sezgin kır
2 min readApr 22, 2017

--

LUNYR : MERKEZİ OLMAYAN WİKİPEDİA BLOK ZİNCİRİNDE

Lunyr projesi, Merkezi olmayan blok zinciri üzerinden gerçekleşen aksiklopedidir. Doğru bilgiye ulaşmanızı en güvenilir ve hızlı bir şekilde ulaşmanızı sağlar.İleride yapay zeka projemizle diğer yazılımların içerik ve uygulamalar oluşturmak için kullanabileceği bir bilgi tabanı API geliştirmektir.

YOL HARİTASI

Yol haritası çeşitli adımlardan oluşmaktadır. Uygulama derecesi ICO fonlarının miktarı ile ilişkili olacaktır. Az miktarda crowdfunding (50k ETH) olması durumunda, Lunyr temel fonksiyonları oluşturacak ve maksimal sınır durumunda ek özellikler gelişecektir. Şu anda 25.000 ETH barajını geçerek temek fonksiyonlarını oluşturabileceğiz.

2018'in 1. çeyreğinde ana ağın beta sürümü gelmiş olacak. 2018 yılı boyunca, Lunyr 2019 yılına kadar tam bir çalışma ürününe sahip olma platformunu tamamlamayı hedefliyor.

Uzun vadede, bu proje kesinlikle başarılı olabilir. Fikri beğeniyorum ve ürünlerinin gerekli ve arzulanmış olduğuna inanıyorum, ancak yakın gelecekte ilgili reklam gelirlerini çekeceğine inanmıyorum. Benim için projenin gelişimini izlemek ilginç bir seçenek olabilir (borsalara girdikten sonra) gelecekte bazı zamanlarda (ICO fiyatının altında) bazı belirteçler satın alabilir. Lunyr’ın genel fikri umut verici olduğu için, projelerini takip etmek için yeterli fon sağlayabileceklerini düşünüyorum.

--

--