بهترین دوره آموزشی رایگان فارکس

Mahdingkh
2 min readDec 16, 2023

--

بهترین آموزش رایگان فارکس باید دارای ویژگی های زیر باشد:

هیچ دانش قبلی از بازار فارکس مورد نیاز نیست
ساده و واضح صحبت می کند
تمرینات جامع صفر تا صد
تمام اصطلاحات و مفاهیم چنگال رایج را پوشش می دهد
این شامل انواع تحلیل تکنیکی، بنیادی و احساساتی است
مدیریت ریسک فارکس
نحوه دانلود، نصب و پیکربندی یک حساب فارکس (دمو و واقعی)
آموزش تعیین حد سود و زیان
توضیحاتی در مورد بازار فارکس
فارکس بزرگترین بازار مالی در جهان است که در آن می توانید ارزهای کشورهای مختلف را مبادله کنید. جالب اینجاست که هیچ چهره مرکزی در بازار ارز وجود ندارد که توسط FX ارائه شود. در این بازار هر لحظه نرخ های مختلف ارز تغییر می کند و همین امر باعث شده افراد زیادی به معامله با آن علاقه مند شوند. شاید فکر کنید که بیشتر ارزها در تجارت بین المللی یا موقعیت های دیگر انجام می شود، اما باید بدانید که بسیاری از ارزها در بازار فارکس و توسط معامله گران معامله می شوند. در واقع، بازار فارکس جایی است که هر کسی از سراسر جهان می‌تواند به آن دسترسی داشته باشد و برای معاملات ارزی معامله کند. البته این دلیل نمی شود که مردم در این بازار موفق باشند. برای موفقیت در این بازار، باید زمان زیادی را برای آموزش سرمایه گذاری کنید.

نحوه عملکرد بازار فارکس
معامله گران و معامله گران در بازار فارکس ارزش ارزها را پیش بینی می کنند و اگر فکر می کنند ارزش یک ارز (مثلا یورو) در برابر ارز دیگر (مثلا دلار آمریکا) افزایش می یابد، آن را می خرند و امیدوارند که آن را به قیمت بالاتر بفروشد ارزش گذاری و سود هنگامی که دانش کافی برای ورود به این بازار و شروع معامله را دارید، باید یک کارگزار معتبر را انتخاب کنید. کارگزاران فارکس به شما این امکان را می دهند که در این بازار معامله کنید.

جفت ارز فارکس
جفت ارز اصلی ترین چیز در بازار فارکس است. انواع مختلف جفت ارز را می توان در بازار فارکس معامله کرد. البته لازم به ذکر است که همه بروکرها امکان معامله با تمام جفت ارزها را ندارند. پس از کسب اطلاعات کافی در مورد جفت ارز، پس از کسب اطلاعات دقیق در مورد کارگزاران، اقدام به انتخاب کارگزار کنید. جفت ارزهای رایج (اصلی) در بازار فارکس:

یورو/دلار آمریکا
GBP/USD
USD/JPY
USD/CHF
USD/CAD
AUD/USD
NZD/USD
یاد بگیرید که چگونه تجارت فارکس را شروع کنید
برای شروع کار در بازار فارکس، ابتدا باید با مفهوم این بازار آشنا شوید، اصطلاحات رایج آن را بشناسید، انواع تحلیل ها را به تفصیل یاد بگیرید و سپس شروع به کار در این بازار کنید. به طور کلی نحوه شروع در بازار فارکس به مراحل زیر نیاز دارد:

آموزش فارکس از سطح مقدماتی تا پیشرفته
ایجاد یک استراتژی معاملاتی فارکس
با انواع دلال ها آشنا شوید و کارگزار مناسب را انتخاب کنید
یک حساب دمو فارکس باز کنید
استراتژی معاملاتی ما را در حساب دمو فارکس ما بررسی کنید

یک حساب واقعی فارکس بسازید و وارد دنیای معاملات فارکس شوید

منبع بروزآموز

--

--