برند های تزریق ژل لب

مهسا امانی
3 min readNov 29, 2022

بهترین مارک ژل لب بهترین ژل لب بهترین نوع ژل لب انواع ژل لب ژل لب کره ای

متخصصین می‌توانند دقیقاً به شما بگویند که پس از تزریق چه انتظاری را می‌توانید داشته باشید و چه روشی برای شما مناسب‌تر است. با مراجعه به متخصصین و مشورت با آن‌ها می‌توانید به نتایج مطلوب خود برسید و اعتماد به نفس را در خود افزایش دهید. پوست پشت دست‌ها بسیار مستعد پیری است زیرا هر روز در معرض عوامل مختلفی قرار می‌گیرد.برای تزریق ژل بهتر حتما از بهترین برندهای ژل استفاده کنید.

  • زدن آنزیم بیشتر در مواقعی که نتایج بسیار نامطلوب است یا در ناحیه درمان عفونت یا تورم وجود دارد، توصیه می‌شود.
  • سبک هالیوودی یکی دیگر از سبک های ظریف است که تماماً در مورد افزودن پری لب بالا، به ویژه بخش میانی لب بالایی است.
  • بلکه از همان موادی تشکیل‌شده‌اند که به‌طور طبیعی در بدن ما تولید می شوند و وجود دارند.
  • یکی از متریال های اصلی مورد استفاده در روند تزریق، پلی لاکتیک می باشد که نوعی اسید پلیمر مصنوعی است که زیست تخریب و سازگار با بافت های بدن می باشد.

تزریق ژل تکنیکی پرطرفدار و کم عارضه در روش های زیبایی محسوب می شود که با کمک آن می توان به فرمی ایده آل در لب و سایر نواحی صورت رسید. امروزه در بازار انواع ژل ها با ساختار متفاوت جهت استفاده در قسمت های مختلف صورت و با کاربرد متفاوت وجود دارد. بسته به مقدار فیلر و ناحیه ای که به آن فیلر تزریق می شود، تزریق ژل به لب می تواند انواع متفاوتی داشته باشد؛ به عنوان مثال با تزریق ژل به نواحی بالایی یا پایینی لب، شکل های متفاوتی به وجود می آید.

فواید تزریق ژل لب:

در این جا لازم است نکته‌ی بسیار مهمی را در مورد تاییدیه CE یا اتحادیه اروپا به شما بگوییم. گواهی CE به معنی این است که در ساخت یک دارو، قوانین بهداشتی رعایت شده و فرآیند تولید محصول در شرکت سازنده مورد تایید است. اما گواهی CE تاییدی بر میزان اثربخشی یا عوارض جانبی یک دارو (در کوتاه مدت یا بلند مدت) نیست. اما به خاطر داشته باشید که از بین بردن فیلر ممکن است راه حلی کاملی نباشد.

در این روش فقط برجسته کردن و حجیم‌سازی لب‌ها مد نظر است و به طور کلی فرم لب از سایر اجزای صورت جذاب‌تر می‌شود. شکل لب پایین را می‌توان با مدل‌های دیگر برای لب بالا ترکیب کرد و یک فرم جدید بدست آورد. مدل عروسکی تا حدودی به پوشیده شدن لثه ها هنگام خندیدن (گامی اسمیل) هم کمک می کند.

از این کلاژن برای اصلاح خطوط عمیق و چین و چروک‌ها استفاده می‌شود. اسید هیالورونیک (معروف به HA) به طور طبیعی در پوست وجود دارد و با جذب و نگه داشتن آب به هیدراته ماندن پوست کمک می‌کند. همچنین این ماده با کلاژن و الاستین ترکیب می‌شود و به ایجاد ساختار و قابلیت ارتجاعی پوست کمک می‌کند. اسید هیالورونیک ساختارهای بین سلولی را تثبیت می‌کند و موجب ایجاد شبکه ویسکوالاستیکی می‌شود تا فیبرهای کلاژن و الاستین به یکدیگر متصل شوند. طی شرایطی مانند آسیب‌های مختلف ناشی از آفتاب و افزایش سن این اتصالات از بین می‌روند و در نتیجه توده‌های نامنظم کلاژن و الاستین ایجاد می‌شوند. این روش تزریق نتیجه ای جذاب و زیبا داشته و عموما مناسب افرادی است که صورت بیضی شکل دارند.

علاوه بر چین و چروک اطراف چشم، ناحیه زیر چشم بسیاری از افراد نیز گود و تیره است و این موضوع در شادابی چهره آنها تاثیر می گذارد. با تزریق ژل به ناحیه زیر چشم، گودی زیر چشم کاهش پیدا کرده و تیرگی آن بهبود پیدا می کند. تزریق ژل یکی از پرطرفدار ترین روش های زیبایی است که به منظور حجم دهی و فرم دهی به نواحی مختلف صورت و بدن انجام می شود.

ماندگاری تزریق ژل لب چه مدت است ؟

تزریق با مدل باربی نیاز به ۱۵ تا ۳۰ دقیقه زمان داشته و نتایج مثبت حاصل از آن بلافاصله بعد از اتمام کار قابل مشاهده است. البته احتمال بروز برخی عوارض جانبی مثل کبودی و التهاب نیز وجود دارد که در کمتر از یک هفته از بین رفته و شخص می‌تواند بعد از این مدت زمان به طور کامل از نتیجه به وجود آمده نهایت لذت را ببرد. تزریق ژل به نواحی خاص و در حجم مورد نیاز انجام می‌شود تا لب به مدل باربی برسد. مدل سه دکمه‌ای یک شکل خاص است که در آن قسمت V شکل لب بالا و قسمت‌های طرفین لب پایین با ژل حجم داده می‌شود.

از این رو می‌تواند برای افرادی با صورت لاغر بسیار کمک‌کننده باشد. در این مواقع تزریق فیلر یا ژل‌های مختلف باعث می شوند تا چروک‌ها باز شده و افتادگی پوست نیز رفع شود. به همین جهت است که برای جوانسازی پوست از این روش به وفور استفاده می‌شود.

--

--

مهسا امانی
0 Followers

کلینیک مهسا امانی در لاین های آموزشی ژل و بوتاکس و…