آیا هوش مصنوعی به حوزه تبلیغات محیطی هم ورود می کند؟

Marjan Arad
3 min readNov 1, 2021

--

بیلبورد تبلیغاتی

مجری تبلیغات محیطی ورودی کاوه توسعه دهنده پلتفرم پیشرو فناوری بازاریابی دیجیتال خارج از خانه است. شرکت بینایی کامپیوتر هلندی، امروز اعلام کرد که راهکار تحلیل چهره ناشناس اکنون به طور کامل با سیستم مدیریت محتوای و یکپارچه شده است. فن‌آوری‌های ترکیبی داده‌های بی‌درنگ مخاطب را در دسترس‌تر می‌سازد، و به ناشران اجازه می‌دهد تا اعداد و اطلاعات جمعیتی دقیق‌تری را برای کمپین‌های گزارش کنند و تجربه خریدار رسانه‌ای انتها به انتها را افزایش دهند.

و الان بشنوید از اخبار تبلیغاتی

از طریق جدید ترین ادغام‌ها در شرکت های تبلیغاتی ورودی کاوه، صاحبان رسانه ها می ‌توانند به راحتی بینش مخاطبان و تجسم داده‌های معنا دارتری را بر اساس تجزیه و تحلیل زنده که به ‌طور ناشناس روی دوربین گرفته شده است، از جمله سن، جنسیت، تعداد برداشت‌ها و بینندگان، و زمان‌های توجه و اقامت در اختیار خریداران رسانه قرار دهند. تبلیغات در ورودی کاوه به همین موضوع نزدیک می شود. برای اطمینان از حفظ حریم خصوصی، به طور پیش ‌فرض همه چهره‌ها را محو می‌کند و برای پردازش همه داده‌ها به صورت آفلاین و محلی ساخته شده است. فناوری یادگیری عمیق یکپارچه تضمین می کند که تخمین ها با بالاترین سطح دقت داده تولید می شوند. اتصالات و الگوهای گزارش دهی را برای چندین پلتفرم معروف هوش تجاری فراهم می کند که به کاربران این امکان را می دهد تا داده های مخاطب را از طریق یک به پلتفرم مورد نظر خود وارد کنند. این شرکت همچنین داشبورد کامل گزارش‌دهی سرتاسری را برای کاربران جدید در اکوسیستم ارائه می‌کند.

رشد صنعت تبلیغاتی به چه صورت است؟

یک عنصر کلیدی برای رشد صنعت ، هدف‌گیری، اندازه‌ گیری و گزارش دقیق‌ تر مخاطبان است و این ادغام با ارزش قابل توجهی می‌افزاید. آدام گرین، معاون استراتژی، ، گفت: آنها بینش های ارزشمندی برای مخاطب ارائه می دهند که می تواند برای بهینه سازی تصمیمات خرید خلاقانه و رسانه ای استفاده شود. ما معتقدیم که این همکاری به پیشرفت صنعت کمک خواهد کرد، زیرا تبلیغ‌کنندگان می‌توانند درک خود را از هر مخاطب برای کمپین‌های تبلیغاتی عمیق‌تر کنند و خرید رسانه‌های خود را بر این اساس تنظیم کنند.»

تبلیغ کنندگان به روز شده

ما با دیدگاه برای برنامه‌ ریزی همسو هستیم و مشتاق هستیم که این ادغام‌ها را به بازار عرضه کنیم که می‌توانند به راحتی در شبکه‌های موجود بدون نیاز به بازیکنان اضافی و همچنین به‌ طور پیش‌فرض در شبکه‌های جدید تعبیه شوند.» جویس کارادونا، مدیر عامل گفت. گام بزرگ بعدی در تکامل این است که خریداران رسانه‌ای را گزارش‌های مخاطب معنادارتری ارائه دهد که می‌توانند برای تصمیم‌گیری در زمان واقعی و اندازه‌گیری جامع از آن استفاده کنند. با هم، با و در حال حرکت به سمت جلو هستند و به گزارش اراددیتابیس کمک می‌کنند تا شباهت بیشتری به تجزیه و تحلیل تبلیغات نمایشی آنلاین و تلفن همراه داشته باشند که تبلیغ ‌کنندگان دیجیتالی عادت دارند از آن برای درک اثربخشی هزینه‌های تبلیغات خود استفاده کنند.

عملکرد آژانس های تبلیغاتی، در گرو فناوری

به ناشران، آژانس‌ها و برندها قدرت می‌دهد تا از قدرت خارج از خانه استفاده کنند و با مخاطبان در سراسر جهان ارتباط برقرار کنند. با بیش از 425000 تابلو در امتداد جاده ها و فرودگاه ها، مراکز خرید، کلینیک های بهداشتی، سیستم های حمل و نقل و موارد دیگر، قلب زندگی مردم است. پلتفرم به ناشران کمک می کند تا به طور مؤثرتری عملیات تجاری خود را مدیریت کنند و در عین حال به برندها و آژانس ها امکان می دهد به راحتی کمپین های را رزرو کنند. این پلتفرم شامل ابزارهایی برای توزیع محتوا، پخش و اثبات عملکرد است. در دسترس بودن موجودی فروش و تولید پیشنهاد؛ تراکنش های خودکار برنامه ریزی شده ؛ و عملیات تجاری.

درباره تبلیغ کنندگان محیطی

ساخت راه‌حل‌های نرم‌افزاری سبک هوش مصنوعی لبه‌ای که فاصله بین دنیای آنلاین و واقعی را پر می‌کند. ارائه تجزیه و تحلیل‌های ناشناس در فروشگاه به خرده‌فروشان و تقویت اکوسیستم با معیارهای عملکرد تبلیغات برای تبلیغ‌ کنندگان، دسترسی بی‌درنگ مخاطب به صاحبان شبکه‌های رسانه، و یک ارز مبتنی بر نمایش شناخته‌ شده در صنعت برای تبلیغات برنامه‌ای. ما به‌عنوان شاخه‌ای از هوش مصنوعی از دانشگاه آمستردام، تحقیق و توسعه در DNA خود داریم و دائماً در حال تبدیل آخرین بینش رایانه و تحقیقات یادگیری عمیق به محصولات خود هستیم. تمرکز بر ایجاد راه‌حل‌های نرم‌افزار سنجش مخاطب با کاربری آسان، فشرده با پردازنده کم و مقرون‌به‌صرفه که بینش دقیق و عملی را در مورد مخاطبان خود به مشتریان ارائه می‌دهد.

منبع:

https://aradholding.com/%d8%a7%d8%ac%d8%a7%d8%b1%d9%87-%d8%aa%d8%a7%d8%a8%d9%84%d9%88-%d8%a8%db%8c%d9%84%d8%a8%d9%88%d8%b1%d8%af-%d9%88%d8%b1%d9%88%d8%af%db%8c-%da%a9%d8%a7%d9%88%d9%87/

--

--