بازاریابی در تعطیلات

Marjan Arad
5 min readDec 8, 2021

--

ایمیل های بازاریابی که مهم هستند نباید نزدیک به تعطیلات بزرگ ارسال شوند. اجاره بیلبورد تبلیغاتی در جاده توریستی بند اما دقیقاً مطمئن نیستند که چگونه این کار را انجام دهند. بازاریابی آنلاین از طریق ایمیل می تواند آسان و مقرون به صرفه باشد. تنها چیزی که لازم است کمی یادگیری است. یک کمپین موفق باعث افزایش فروش و ایجاد شهرت خوبی برای کسب و کار شما می شود.

این به این دلیل است که مردم معمولاً بیرون از دفتر خود هستند و در کنار رایانه خود نیستند، مجری تبلیغات محیطی جاده توریستی بند همانطور که در مورد هر نوع تلاش بازاریابی وجود دارد، پس از ایجاد یک رابطه شخصی، یک مشتری به احتمال زیاد در یک معامله تجاری با شما شرکت می کند. پیدا کردن دلیل شرکت کردن آنها و استفاده از این اطلاعات در ایمیل خود می تواند بسیار مفید باشد.

توجه به تبلیغات

بنابراین متوجه ایمیل‌های شما نمی‌شوند. مجری تبلیغات این بدان معناست که هر ایمیل باید خوانندگان را به خرید نزدیک‌تر کند. هر یک باید در مورد یک محصول جدید یا موجود آموزنده باشد و تبلیغات فعلی را اعلام کند.

بسیار هوشمندانه است که یک دکمه انتخاب کردن برای افراد برای ثبت نام با شما درج شود. اگرچه این یک مرحله اضافی برای مشتری شما است، اما می توانید مطمئن تر باشید که مشتری شما واقعاً علاقه مند است و همچنین خطر ایجاد مشکل با ارائه دهنده ایمیل شما برای ارسال هرزنامه را کاهش می دهد. البته مثل همیشه استثناهایی در این قاعده وجود دارد. شاید بخواهید یک معامله جمعه سیاه یا یک ویژه دوشنبه سایبری را هدف قرار دهید.

برای بهبود کمپین های بازاریابی خود از بازخورد، هم فعال و هم غیرفعال استفاده کنید. هنگام ارائه بازخورد فعال باید از خوانندگان خواسته شود تا پیشنهادات و نظرات خود را ارائه دهند. بازخورد غیرفعال برای خواننده ظریف تر و حتی نامرئی است. ابزارها و برنامه های نرم افزاری زیادی در دسترس هستند که لینک هایی را که بیشترین توجه را به خود جلب می کنند به شما می گویند.

در ایمیل های خود به مشتریان خود انگیزه بدهید. مشتریانی که از همکاری با شما چیزی به دست می آورند، بیشتر از شما خرید می کنند. برای مثال، می‌توانید از تبلیغات ارسال رایگان برای سفارش‌های بیش از مقدار خاص استفاده کنید.

قبل از ارسال ایمیل به کسی، گرفتن مجوز از اهمیت بالایی برخوردار است. در غیر این صورت، افراد ممکن است شما را یک اسپمر بدانند و ایمیل های شما را حذف کنند یا اشتراک خود را از لیست خود لغو کنند. اگر ISP شما شکایات کافی از شما دریافت کند، ممکن است شما را به دلیل نقض خط مشی هرزنامه رها کنند.

هنگام استفاده از پیش‌هدر، از پیش‌نمایش‌های ایمیل به نفع خود استفاده کنید. پیش‌هدرها فقط خط ابتدایی متنی هستند که از بدنه ایمیل می‌آیند و در بالای صفحه برجسته شده‌اند. کلاینت های ایمیل، مانند جیمیل، این متن را بلافاصله بعد از موضوع نمایش می دهند. بنابراین، این یک روش عالی برای جلب توجه خوانندگان شماست.

بازاریابی

با ارسال ایمیل های حاوی اطلاعات ارزشمند به مشتریان خود نشان دهید که به زمان آنها اهمیت می دهید. ارسال ایمیل با اطلاعات ارزشمند به جای ارسال همیشه پیشنهادات فروش، باعث ایجاد اعتماد و اعتبار مشتری برای محصول شما می شود. سعی کنید راه حلی برای یک مشکل روزمره، روشی جالب برای استفاده از محصولات یا اطلاعات مربوط به تبلیغات ویژه در ایمیل های خود اضافه کنید.

جلب توجه خواننده کلید یک کمپین بازاریابی ایمیلی موفق است. ممکن است لازم باشد قبل از اینکه همه چیز سر جای خودش قرار بگیرد، چیزها را کمی تغییر دهید. اگر نتایج آن شما را راضی نکرد، در خلاص شدن از شر یک استراتژی یا تمرین تردید نکنید. تکنیک های جدید را به طور مداوم آزمایش کنید تا بتوانید در صدر بازاریابی باقی بمانید.

در ایمیل های بازاریابی خود مختصر باشید. مختصر و مستقیم با مخاطبان خود صحبت کنید. این نشان می دهد که برای وقت خوانندگان خود ارزش قائل هستید. همچنین این امکان را برای خواننده ایجاد می کند که واقعاً پیام را به طور کامل بخواند. از آنجایی که ایمیل شما حاوی اطلاعات مهم و پیوندهای نزدیک به پایان است، مهم است که توجه مخاطبان خود را حفظ کنید.

کسب و کار مبتنی بر بازدید کننده

متهم شدن به ارسال هرزنامه می‌تواند به سرعت یک کسب‌وکار مبتنی بر وب را از بین ببرد، بنابراین دوباره بررسی کنید که بازدیدکننده بخواهد در لیست پستی شما با ایجاد یک روش تأیید شرکت کند. اساساً، هرکسی که در لیست ایمیل شما ثبت نام کرده باشد، ایمیلی از شما دریافت می کند که از آنها درخواست می کند اشتراک خود را تأیید کنند. دو پیوند را در داخل ایمیل قرار دهید، یکی که به مخاطب اجازه می دهد با اشتراک موافقت کند و دیگری که به آنها امکان می دهد از آن انصراف دهند. این یک راه موثر برای اطمینان از اینکه ایمیل های شما به عنوان هرزنامه تلقی نمی شوند، است. این باعث ایجاد اعتماد به نفس در مشتریان شما می شود و به آنها اجازه می دهد تا بدانند که برای امنیت آنها ارزش قائل هستید.

شما می خواهید لیست فروش شما بسیار هدفمند باشد. این کار را با آموختن سودآورترین پایگاه مشتری خود انجام دهید و به آنها فرصت دهید تا پست های شما را به دوستان همفکر و سایر مخاطبین توصیه کنند. اگر لیست پستی به عنوان یک باشگاه انحصاری در نظر گرفته شود، می توانید لیست پستی خود را در حالی که یک پیام معتبر در ایمیل های خود ارسال می کنید ایجاد کنید.

اگر کسب‌وکار شما از دستورالعمل‌های تبلیغات برندسازی پیروی می‌کند، همیشه ایمیل‌های بازاریابی را مطابق با این دستورالعمل‌ها نگه دارید. به همان طرح رنگی ادامه دهید و مطمئن شوید که o با هر ایمیلی که ارسال می کنید، لوگوی شرکت خود را بگنجانید. اگر برند شما تثبیت شده است و شهرت خوبی دارد که قابل اعتماد است، این به ایمیل هایی که ارسال می کنید اعتبار بیشتری می بخشد.

ارسال تبلیغات

قبل از ارسال پیام های خود تبلیغات از افرادی که بخشی از لیست ایمیل شما هستند اجازه بخواهید. اگر مانند اکثر مردم هستید، روزانه ایمیل‌های سهام و رهن دریافت می‌کنید و آنها را با فیلتر هرزنامه مسدود می‌کنید. ارسال ایمیل های ناخواسته می تواند برای کسب و کار و شهرت شما مضر باشد. تنها با ارسال ایمیل به کسانی که خدمات شما را می خواهند، یک رابطه محکم از اعتماد را با مصرف کنندگان شروع کنید.

اطمینان حاصل کنید که تبلیغات اجازه مشتری را قبل از ارسال ایمیل به آنها دریافت کرده اید. هنگامی که ایمیل های ناخواسته ارسال می کنید، در معرض خطر گزارش شدن به عنوان یک هرزنامه قرار می گیرید و ایمیل های شما احتمالا مستقیماً به سطل زباله می روند. بسیاری از خوانندگان ممکن است از ایمیل‌ها انصراف دهند و فهرست مشتریان بالقوه شما را کاهش دهند. همچنین در صورت دریافت برچسب هرزنامه، در معرض خطر جریمه قرار خواهید گرفت.

قبل از شروع کمپین خود، برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بازاریابی ایمیلی وقت بگذارید. ایمیل های بازاریابی می توانند جزء حیاتی استراتژی بازاریابی کلی شما باشند. مقاله بالا می تواند به شما در ایجاد یک استراتژی بازاریابی ایمیلی موفق برای کسب و کارتان کمک کند.

منبع

https://aradholding.com/%d8%a8%db%8c%d9%84%d8%a8%d9%88%d8%b1%d8%af-%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%d8%ac%d8%a7%d8%af%d9%87-%d8%a8%d9%86%d8%af-%d8%a7%d8%b1%d9%88%d9%85%db%8c%d9%87/

منبع

https://aradholding.com/%d9%85%d8%ac%d8%b1%db%8c-%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%d9%85%d8%ad%db%8c%d8%b7%db%8c/

--

--