تبلیغ همه جانبه

Marjan Arad
3 min readNov 3, 2021

--

بیلبورد تبلیغاتی

ترکیبی از “تبلیغ همه جانبه” که از یک ایده ساده در سال 2015 برای تبلیغات در پاسارگاد، در همه جا رشد کرده است، به دنبال یافتن راه هایی برای آسان کردن تبلیغات دیجیتالی خارج از خانه برای همه است. از شرکت های تبلیغاتی در پاسارگاد گرفته تا خریداران تبلیغات منطقه ای. از طریق مشارکت با پلتفرم‌های طرف عرضه مانند پلتفرم سمت تقاضا به بیش از 450000 صفحه نمایش در سراسر جهان دسترسی دارد و در نظر دارد تا پایان سال 2021 به 600000 صفحه نمایش برسد. ما با یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل صحبت کردیم. جاناتان گودای در مورد ماموریت و خدمات ، نحوه بهترین استفاده از در کمپین تبلیغاتی بعدی خود و آینده تبلیغات دیجیتال.

ایجاد شبکه های دیجیتال برای همه

اهداف اولیه عبارتند از: ایجاد بیلبورد‌ تبلیغاتی در پاسارگاد، دیجیتال برای بازاریابان دیجیتال و کمک به آنها برای دستیابی به نتایج بهتر برای برندهایشان. بنیان گذاران آن‌ها تجربه‌ای در تجارت الکترونیک و نرم‌افزار برای برندهای بزرگ، با اشتیاق به خدمات مشتری دارند.

همه جا باش، غافل نشدنی باش

از روز اول، بر همکاری با هر چه بیشتر شرکای عرضه کننده تمرکز کرده است. با همکاری با بیش از 150 مالک و ناشر رسانه منحصر به‌ فرد با موجودی‌های موجود در پلتفرم اراد دیتابیس، می‌تواند تقریباً نیم میلیون صفحه نمایش را در سراسر جهان هدف قرار دهد که 80 تا 90 درصد از این صفحه‌ها در ایالات متحده است. موجودی آنها شامل 40 فرمت صفحه نمایش مختلف است، از صفحه نمایش های کوچک در فروشگاه محلی شما تا صفحه نمایش های بزرگ تایمز اسکوئر.

جاناتان توضیح می‌دهد: «هرجا که بتوانید منطقه‌ای با ترافیک بالا را تصور کنید، خواه یک فروشگاه، جاده، ایستگاه قطار یا فرودگاه، صفحه‌ نمایش‌ هایی داریم که می‌توانیم از طریق شرکای خود به آنها دسترسی داشته باشیم.

اخیرا، با اوبر همکاری کرد تا فرصتی منحصر به فرد برای رانندگان ایجاد کند تا جریان درآمد جدیدی داشته باشند. شبکه تبلیغاتی جدید این شرکت، در آتلانتا، دالاس و فینیکس در سال 2020 راه اندازی شد. مشابه تاکسی های تاکسی در شیکاگو یا نیویورک، تبلیغات روی ماشین توسط فناوری مبتنی بر ابر ارائه می شود و می تواند به برندها در دستیابی به 360 کمک کند. — درجه نفوذ در بازار اخیراً در شهر نیویورک راه اندازی شد و برندها را در معرض بیش از 18 میلیون چشم در این پلت فرم نوآورانه قرار داد.

“یک نفر توسط یک انتخاب می شود و یک تبلیغ روی ماشین وجود دارد. آن آگهی در حال رانندگی در شهر است و وسایل نقلیه و عابران پیاده را در معرض آن آگهی قرار می دهد. جاناتان می‌گوید که همین تبلیغ را می‌توان در یک تابلوی شهری و بیلبوردها نشان داد و پیام شما را بیشتر در معرض دید قرار می‌دهد.

“این به برندها اجازه می دهد تا به طور غیرقابل چشم پوشی به مخاطبان در همه جا دسترسی پیدا کنند.”

بازاریابی برند یا بازاریابی عملکرد؟

بازاریابان اغلب ممکن است تعجب کنند که آیا دیجیتال یک کانال بازاریابی برند است یا یک کانال بازاریابی عملکردی. پاسخ جاناتان ممکن است شما را شگفت زده کند. همانطور که او در کلیپ زیر توضیح می‌دهد، زمان آن فرا رسیده است که صنعت «نحوه تفکر مردم در مورد بازاریابی عملکرد را مجدداً زمینه‌سازی کند تا بیشتر بر نتایج به جای گزارش‌های عملکرد تمرکز کند».

نشان دادن آنچه ممکن است

برای پلتفرم های طرف تقاضا، یک فرآیند آموزشی مهم وجود دارد که باید طی 24 ماه آینده با بازاریابان و خریداران رسانه ای اتفاق بیفتد.

چه مشتریان قبلاً تجربه ای در مورد هدف گیری مخاطب یا شعاع مجاورت داشته باشند، یا بخواهند خرید دیجیتالی خود را همه در یک مکان انجام دهند، یا بخواهند پیشنهادات خود را توسعه دهند، زمانی که متوجه شوند چه چیزی ممکن است، بازگشت به گذشته دشوار است. مسیر.”

آیا آسان است؟ آیا کار می کند؟

برای سال‌ها، خرید تبلیغات دیجیتال یک فرآیند بود. تبلیغ ‌کنندگان برای رزرو کمپین باید با یک فروشنده تماس می‌گرفتند، شما نمی‌دانستید که چه زمانی قرار است بالا برود یا چه زمانی پایین بیاید، و این روند بسیار دشوار بود. علاوه بر این، اندازه گیری نتایج نیز دشوار بود. با معرفی دیجیتال برنامه‌ای، همه چیز تغییر کرده است.

منبع:

https://aradholding.com/%d8%a7%d8%ac%d8%a7%d8%b1%d9%87-%d8%a8%db%8c%d9%84%d8%a8%d9%88%d8%b1%d8%af-%d8%aa%d8%a7%d8%a8%d9%84%d9%88-%d9%be%d8%a7%d8%b3%d8%a7%d8%b1%da%af%d8%a7%d8%af/

--

--