خرید املاک تجاری

Marjan Arad
4 min readDec 4, 2021

--

بسیاری اشتباه می کنند که تصور می کنند تنها افرادی که می خواهند املاک تجاری تجاری خود را خریداری کنند، خریداران محلی هستند. اجاره بیلبورد تبلیغاتی در جهانشهر کرج اینجاست که خرید هوشمند به کار می آید. حتما این نکات را دنبال کنید تا به شما کمک کند برای جلوگیری از کلاهبرداری و صرفه جویی در پول در سیاست های املاک تجاری، آنچه را که باید انجام دهید را بیاموزید.

اگر می خواهید ملکی را بفروشید، آن را به صورت محلی و در سطح وسیع تر نیز تبلیغ کنید. مجری تبلیغات محیطی جهانشهر کرج یک راه عالی برای اجاره آپارتمان خود اضافه کردن مبلمان است. اضافه کردن مبلمان یک انگیزه عالی است که واقعاً یک حس شخصی به خانه می بخشد و باعث می شود مستاجر آینده احساس کند که در خانه است. ارائه مبلمان تضمین می کند که آپارتمان شما در زمان معقول اجاره داده می شود.

برنامه ریزی شهری با کاربری مختلط یک استراتژی توسعه املاک و مستغلات است که می تواند به میزان قابل توجهی به ارزش ملک می افزاید. اهمیت آژانس تبلیغاتی برای رشد مشاغل ملکی که در محله ای قرار دارد که برای کاربری مختلط برنامه ریزی شده است، مغازه ها، خدمات و پروژه های عمومی در نزدیکی آن قرار دارد. در یک توسعه با کاربری مختلط، گام‌های زیادی برای بهبود ویژگی محلی محله و کاهش اتکای ساکنان به خودرو برداشته می‌شود. خانه ای در چنین محله ای می تواند ارزشمند باشد — و زندگی در آن لذت بخش باشد!

تمیز کردن محله شما می تواند برای ارزش ملک شما معجزه کند، به خصوص اگر چندین ساختمان فرسوده یا متروکه در منطقه شما وجود داشته باشد. بهترین کار این است که خطرات بهداشتی یا ایمنی را به مقامات گزارش دهید. این نوع از خطرات ایمنی می تواند شامل شکسته شدن پنجره ها، نرده های زنگ زده، زباله ها و چیزهایی از این قبیل باشد. اگر مقامات محله را برای شما پاکسازی کنند، می توانید در نهایت در هزینه تخریب و افزایش ارزش کلی املاک و مستغلات محله صرفه جویی کنید.

تخریب تبلیغات

یاد بگیرید که در جستجوی معاملات املاک تجاری خوب، سازگار باشید. منابع زیادی را جستجو کنید تا آنچه را که نیاز دارید پیدا کنید، مانند آگهی‌های طبقه‌بندی شده آنلاین و استخدام سگ‌های پرنده برای کمک به شما در یافتن بهترین معاملات. سگ های پرنده برای یافتن معاملات مناسب برای شما عالی هستند. مطمئن شوید که برای معامله ای که برای شما مناسب است منتظر بمانید.

اگر قصد دارید پس از خرید املاک تجاری خود را اجاره کنید، ساختمان های محکمی را انتخاب کنید که طراحی ساده ای دارند. با توجه به اینکه می دانند ساختمان به خوبی نگهداری می شود، می توانید سریعتر مستاجران را برای این املاک جذب کنید. علاوه بر این، نگهداری این املاک کم است، زیرا اغلب نیازی به تعمیر ندارند، که برای مالکان و همچنین مستاجرین مفید است.

هنگام تنظیم قرارداد خود با یک کارگزار املاک تجاری، مطمئن شوید که بخشی را درج کرده اید که به شما امکان می دهد قرارداد را در یک بازه زمانی مشخص فسخ کنید. بنابراین، اگر شغلی را که او انجام می دهد دوست ندارید، راهی برای پیدا کردن فرد بهتر خواهید داشت.

قبل از مذاکره در مورد اجاره املاک تجاری، باید تا آنجا که می توانید مواردی را که می تواند به عنوان یک رویداد نکول در نظر گرفته شود، کاهش دهید. این احتمال را کاهش می دهد که شخص اجاره کننده نتواند پایان اجاره خود را حفظ کند. تبلیغات این به نفع شماست.

هنگامی که به دنبال خرید یک ملک تجاری هستید، ممکن است بخواهید به مناطقی که محلی برای شما نیستند نگاه کنید. املاک تجاری وجود دارد که در همه جا برای فروش هستند. برخی از آنها قیمت مناسب تری نسبت به بقیه دارند. اگر سرمایه گذاری اولیه کمتری را کم کنید، می توانید از یک ملک تجاری بسیار سریعتر سود کسب کنید.

زمانی که قصد نامه می نویسید، سعی کنید ابتدا با مسائل بزرگتر موافقت کنید، تبلیغات آن را مختصر نگه دارید و بگذارید مسائل کوچکتر در زمان بعدی حل شوند. با تمرکز اول روی چیزهای بزرگ، مذاکرات دلپذیرتری خواهید داشت و در نهایت بهتر می توانید مسائل کوچک را مدیریت کنید.

تبلیغات

اگر می‌خواهید برای امرار معاش خانه‌های خود را تغییر دهید، باید مطمئن شوید که خودتان تبلیغ می‌کنید. یک وب سایت داشته باشید، کارت ویزیت بگیرید، در روزنامه ها برای خانه ها آگهی بگذارید، و غیره. اگر می خواهید پول در بیاورید، باید با این کار به عنوان یک تجارت رفتار کنید، در غیر این صورت نمی توانید انتظار نتایج تجاری را داشته باشید. هنگامی که شروع به تبلیغ املاک خود از طریق یک وب سایت می کنید، باید درک کنید که زمان بسیار کمی برای جلب توجه بازدیدکنندگان دارید. اگر محتوای شما متمرکز نباشد، بلافاصله هزاران خریدار بالقوه را از دست خواهید داد. اگر می خواهید مشتری جذب کنید، مطمئن شوید که سایت شما متمرکز است. هنگام فروش املاک تجاری خود باید وقت بگذارید و پتانسیل درآمد آن را به درستی تبلیغ کنید. هنگامی که یک خریدار بالقوه خرید یک ملک تجاری را در نظر می گیرد، مهمترین عامل در تصمیم گیری آنها پتانسیل درآمد ملک است. اگر در مورد پتانسیل ها صادق تبلیغات باشید، باید بتوانید ملک را به سرعت بفروشید.

بسیاری از سرمایه گذاران خصوصی وجود دارند که ترجیح می دهند املاک و مستغلات با قیمت مناسب خریداری کنند که محلی با محل زندگی آنها نیست.

همانطور که از نکات قبلی می بینید، خرید املاک تجاری واقعاً می تواند در انتخاب یک سیاست خوب یا بد تفاوت ایجاد کند. این کار به تحقیق و عقل سلیم زیادی نیاز دارد، اما در نهایت ارزش آن را دارد که یک سیاست خوب داشته باشید که از اموال تجاری شما محافظت کند.

منبع

https://aradholding.com/%d8%a8%db%8c%d9%84%d8%a8%d9%88%d8%b1%d8%af-%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%d8%ac%d9%87%d8%a7%d9%86%d8%b4%d9%87%d8%b1-%da%a9%d8%b1%d8%ac/

منبع

https://aradholding.com/%d8%a2%da%98%d8%a7%d9%86%d8%b3-%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa%db%8c-%d8%aa%d9%87%d8%b1%d8%a7%d9%86/

--

--