استراتژی تبلیغاتی برای خرده فروشی ها

Marjan Najram
4 min readNov 2, 2021

--

بیلبورد تبلیغاتی

در فروشگاه‌های خرده‌ فروشی و تبلیغات در باغ بهادران، رستوران‌ها و بسیاری از انواع دیگر موسسات، تحقیقات نشان می‌دهد که یک نقطه خرید خوب یا نمایشگر می‌تواند کلید جلب توجه مشتری و کسب درآمد بیشتر باشد. طبق گزارش با عنوان «چرا خط پرداخت، معدن طلای بعدی خرده ‌فروشی است»، 62 درصد از خریداران گفتند که در بازدیدهای آتی به دنبال محصولی هستند که در محل خرید تبلیغ می‌شود. علاوه بر این، 43٪ گفتند که احتمالاً محصول تبلیغ شده را بلافاصله خریداری می کنند.

فهرستی از آمارها که در یک خط نشان داده شده است

43 درصد از مصرف‌کنندگان احتمالاً محصولی را که با بیلبورد تبلیغاتی در باغ بهادران تبلیغ می‌شود، در محل خریداری می‌کنند. 51% می گویند تبلیغات نشان داده شده در هنگام تسویه حساب باعث می شود در مقایسه با تبلیغات ارائه شده در سایر نقاط در فرآیند خرید، احتمال خرید را افزایش دهند. 56% پس از دیدن تبلیغ یک برند در خط تسویه ‌حساب خرده‌ فروشی، احتمال بیشتری برای تعامل با یک برند دارند. 62 درصد به احتمال زیاد در بازدید بعدی خود به دنبال یک محصول خواهند بود

نقاط قوت

جای تعجب نیست که نمایشگرهای به وسایل رایج محیط های خرده فروشی تبدیل شده اند. با این حال، فرصت بیشتری فراتر از نمایشگر استاتیک معمولی وجود دارد، به ‌ویژه اکنون که خود را در بحبوحه بازنگری پس از همه‌ گیری درباره تجربه خرده‌فروشی می‌بینیم. ایجاد نمایشگرهایی از صفحه نمایش های دیجیتال می تواند تا حد زیادی به سمت استفاده از این فرصت ها توسط مجری تبلیغات محیطی باغ بهادران کمک کند.

از نمایشگرهای دیجیتال برای افزایش موفقیت پس از کووید استفاده کنید

در بسیاری از نقاط جهان، ما شاهد کاهش اقدامات مهار هستیم که ماه‌هاست اعمال شده است. این خبر خوشایند برای خرده فروشان است، اما به معنای بازگشت به حالت سابق نیست. انتظار می رود عادات و ترجیحات ایجاد شده در طول همه گیری پابرجا باشد و این به خرده فروشان بستگی دارد که با آن سازگار شوند. اراد دیتابیس می توانند کمک کنند.

به عنوان مثال، طبق گفته ، این احتمال وجود دارد که تقاضای مداوم برای اطمینان خاطر از رعایت استانداردهای پاکیزگی در خرده فروشی ها وجود داشته باشد. گنجاندن پیام در حلقه‌های محتوای نمایشگرهای شما برای توضیح فرکانس‌های تمیز کردن، یا حتی اینکه حفظ یک فروشگاه تمیز در اولویت است، گامی آسان برای راضی نگه داشتن بازدیدکنندگان است.

یک ابزار عالی برای برقراری ارتباط، سیاست های بهداشتی در یک مکان خرده فروشی است

روند دیگر، افزایش مداوم در پذیرش خرید آنلاین، خرید از فروشگاه است که می‌تواند با نمایشگرهایی که در نزدیکی صندوق‌فروشی قرار می‌گیرند، تقویت شود. استفاده از اینها برای ترویج فروش قانع کننده یا سایر تبلیغات ممکن است افرادی را که در صف انتظار برای خرید اضافی هستند، در حالی که قبلاً در فروشگاه هستند، ترغیب کند.

اینها تنها چند نمونه از امکاناتی است که صفحه‌نمایش‌های دیجیتال می‌توانند برای بهبود بهبودی پس از همه‌گیری شما ارائه دهند، و بسیاری از نکات دیگر در این مقاله نیز می‌توانند به این هدف کمک کنند. به عبارت دیگر، نمایشگرهای دیجیتال یک سرمایه گذاری هوشمندانه برای بازگرداندن مشاغل خرده فروشی در مسیر باقی مانده از سال جاری و پس از آن است.

با محتوای متحرک روی نمایشگرهای تأثیر ماندگاری را بالا ببرید

نمایشگرهای به منظور جلب توجه مصرف کنندگان به محصولات در یک محیط فروش است. با این حال، آنها اغلب به شکل تصاویر و پیام های ساده و ایستا هستند. به عنوان مثال می توان به پوسترها، پایه های مقوایی و غیره اشاره کرد.

تحقیقات نشان می دهد که این اشکال نمایش کمتر از حد مطلوب هستند. گزارشی با عنوان “نمای علوم اعصاب از حرکت کامل در که توسط برای انجام شد، نشان داد که تصاویر متحرک نشانگر دیجیتال 2.5 برابر بیشتر از تصاویر ایستا در ایجاد یک پاسخ احساسی موثر است. این همچنین با یادآوری بیشتر تصاویر مشاهده شده در آینده مطابقت دارد.

اقیانوس تبلیغات فضای باز

برای خرده فروشانی که به دنبال به روز شدن هستند، استقرار صفحه نمایش در صندوق و در مکان های با دقت انتخاب شده در بقیه فروشگاه، تجربه خرید قابل توجه و جذاب تری را ایجاد می کند که باعث فروش جدید می شود.

مثال: این تبلیغات ارائه شده در شبکه از حرکت برای جلب توجه بیشتر استفاده می کنند.

آیا می خواهید با تابلوهای خرده فروشی عالی فروش را افزایش دهید؟

ببینید چگونه می تواند کمک کند

نمای بیرونی یک پمپ بنزین در شبکه تابلویی در جلو، درست در کنار ورودی فروشگاه، آگهی کوکا کولا را نشان می دهد.

یک مشکل اضافی صفحه نمایش استاتیک این است که نمی تواند با شرایط محیط سازگار شود. با صفحات دیجیتال ، تبلیغات می توانند بسیار هوشمندتر شوند.

پلتفرم‌های پیشرو نرم‌افزار ساینیج دیجیتال دارای قابل توسعه هستند که امکان ادغام سایر جریان‌های داده را فراهم می‌کنند. برای خرده فروشان، این می تواند امکان ادغام سیستم های نقطه فروش و موجودی، فیدهای آب و هوا، امتیازات ورزشی، و غیره را فراهم کند. با اتصال این پلت فرم ها، می توان معاملات ارائه شده در تابلوی شرکت را با شرایط محیطی مرتبط کرد. اگر بیرون هوا سرد باشد، ممکن است به خریداران در یک فروشگاه تبلیغات بیشتری برای کت یا ژاکت ارائه شود. اگر یک بازیکن ستاره در یک خط داغ است، پیراهن آنها ممکن است برجسته تر باشد. به طور مشابه، اگر یک محصول تبلیغاتی در مکانی تمام شود، صفحه‌های آن می‌توانند به‌طور خودکار تبلیغات مختلف را نشان دهند.

نمایشگرهای خرده فروشی دیجیتال برای تشویق خریدهای فوری طراحی شده اند. با اطمینان از مرتبط بودن تبلیغات و محصولات موجود، مکان‌های خرده‌فروشی بهتر می‌توانند از این پتانسیل استفاده کنند.

منبع:

https://aradholding.com/%d8%a7%d8%ac%d8%a7%d8%b1%d9%87_%d8%aa%d8%a7%d8%a8%d9%84%d9%88-%d8%a8%db%8c%d9%84%d8%a8%d9%88%d8%b1%d8%af-%d8%a8%d8%a7%d8%ba-%d8%a8%d9%87%d8%a7%d8%af%d8%b1%d8%a7%d9%86/

--

--