سرمایه گذاری در تبلیغات فضای باز با حماسه روبرو می شود

Marjan Najram
2 min readNov 6, 2021

--

تابلو تبلیغاتی

اگر اخبار را ندیده‌ اید، جامعه آنلاین سرمایه‌ گذاران خرده‌ فروش و مجری تبلیغات محیطی در محور مرودشت، درگیر جنگ سرمایه ‌گذاری با صندوق‌ های تامینی بر سر سهام هستند. با رشد این جنبش، جامعه در فراخوانی از اعضای خود برای نگهداری سهام و عدم فروش تا زمانی که ارزش سهام شرکت به ارتفاعات غیر قابل تصوری رسیده باشد، خلاقیت بیشتری پیدا کرده است. اخیراً، این خلاقیت فضای آنلاین را ترک کرده و وارد دنیای واقعی شده است، به طوری که اعضا بیلبوردها و سایر تبلیغات در فضای باز را خریداری می کنند تا پیام، میم را بلندتر از همیشه پخش کنند: سهام خود را نگه دارید.

جنبش های خرده فروش ها

این جنبش آنلاین که وارد فضاهای اصلی شده است، اخبار بزرگی را به همراه داشته است، اما در واقع آخرین نمونه از یک روند طولانی مدت است. همانطور که برندها و جنبش ها رشد می کنند، آنها به تبلیغات روی می آورند تا سر و صدای بیشتری از آنچه که می توانند تنها با تبلیغات آنلاین به دست آورند، ایجاد کنند. خرید تبلیغات خارج از خانه، به لطف پلتفرم های خرید برنامه ای مثل آراد دیتابیس، برای بسیاری به طرز شگفت انگیزی مقرون به صرفه و آسان تر از همیشه است. یک تبلیغ را می توان در عرض چند ساعت ایجاد، خریداری و نمایش داد. تقریباً هر کسی می تواند این کار را انجام دهد، و همانطور که از این حرکت دیدیم، تأثیر می گذارد.

جنبش های کوچک و بزرگ

چه حرکت بزرگ‌ تر درست باشد یا غلط، ما فکر می‌ کنیم که اشتیاق برای تبلیغ این جنبش در بیلبوردها برای دیدن هیجان‌ انگیز است. به همین دلیل است که ما برخی از تبلیغات ارائه شده به عنوان بخشی از این کمپین غیرمتمرکز و داوطلبانه را جمع آوری کردیم. آنها نمونه های جالبی از دوران جدید و بازتر هستند که اکنون در آن قرار داریم. میدان تایمز یکی از معروف‌ ترین محیط‌ ها برای تبلیغات است، بنابراین زمان زیادی بود که این جنبش به راه خود را به این منطقه باز کند.

برای میم‌ های بی ‌سواد، در واقع به این معنی است که سهام در حال چاپ پول است.

پیوستگی اعتراض ها

برای مدتی، به نظر می رسید این درک وجود داشت که فعالیت های وحشیانه در اطراف در 29 ژانویه متوقف می شود، زیرا به نظر می رسید ذهن سرمایه گذاری متقاعد شده است که ارزش در آن تاریخ به اوج خود خواهد رسید. این اتفاق نیفتاد، و باعث شد که بسیاری در جنبش از همه بخواهند تا زمانی که ارزش سهام افزایش پیدا کند، محکم بنشینند. این تبلیغ بیلبوردی که در نمایش داده می شود، بسیار با آن پیام مطابقت دارد.

منبع:

https://aradholding.com/%d8%a7%d8%ac%d8%a7%d8%b1%d9%87-%d8%aa%d8%a7%d8%a8%d9%84%d9%88-%d8%a8%db%8c%d9%84%d8%a8%d9%88%d8%b1%d8%af-%d9%85%d8%ad%d9%88%d8%b1-%d9%85%d8%b1%d9%88%d8%af%d8%b4%d8%aa/

--

--