detoxic kruidvat ( ervaringen ) — Onthuld door apothekers: 8 van de 10 dodelijke ziektes worden veroorzaakt door parasieten…!

sarah anjay
7 min readDec 24, 2018

--

Sluipmoordenaars: het gif dat door parasieten worden afgescheiden, veroorzaakt immuundeficiëntie, wat in 75% van de gevallen resulteert in kanker, bij 43% in gistbesmetting en bij 65% in een hartstilstand en hartaanvallen.

Hallo, mijn naam is Roos. Ik heb gewerkt bij een laboratorium voor de ontwikkeling van medicijnen. Ik schrijf dit blog omdat ik van alle medische groepen en forums ben verbannen. Bij toeval ontdekte ik de schrikbarende waarheid over het bedrijf waar ik werkte. Zij hebben me geld geboden om mijn mond te houden, maar dat heb ik geweigerd. Iedereen moet hiervan op de hoogte zijn!

In 2015 werd een document vrijgegeven waar ervaren artsen van rilden. Onderzoekers en artsen in Duitsland, de V.S., Oostenrijk en Nederland hadden een 17 jaar durende studie afgerond waaraan 12.400 vrijwilligers hadden meegewerkt. Zij hadden afdoende bewijs dat in 78% van de gevallen parasieten de doodsoorzaak zijn van ernstige ziektes. Men had ontdekt dat, om dodelijke ziektes te voorkomen en het leven met gemiddeld 15 jaar te verlengen, mensen zich moeten ontdoen van gifstoffen. Deze gifstoffen worden geproduceerd door parasieten, die een gunstig milieu creëren waarin kwaadaardige tumors en ernstige ziektes tot ontwikkeling kunnen komen.

Dodelijke parasieten komen het lichaam binnen door vis, groenten, vlees en fruit dat wij in de supermarkt kopen.

Verberg foto Toon foto

Parasieten leven in bijna elk menselijk lichaam. Volgens officiële statistieken is 84% van de mensen in Nederland besmet. De belangrijkste types van parasieten zijn spoelwormen, lintwormen en zuigwormen. Als die in de maag, lever en/of bloedvaten terecht komen, kunnen ze wel 20 cm lang worden. Elke dag, leggen zij tot 240 000 eitjes, die, als ze door de maag zijn geabsorbeerd, in het bloed terechtkomen en vervolgens door het lichaam worden getransporteerd.

In 43% van de gevallen veroorzaken parasieten spruw

De candida albicans is één van de organismen in de darmflora en behoort tot de groep organismen die bij de mens in de mond en de slokdarm voorkomen. In 43% van de gevallen, is er zo’n gigantische hoeveelheid aam gifstoffen die door de wormen worden afgescheiden, dat het tot chronische spruw leidt.

Wanneer het niet op tijd wordt behandeld, veroorzaken parasieten ernstige schade aan het immuunsysteem, dat niet alleen niet meer in staat is zich te verzetten tegen, maar ook de deur opent voor andere ziektes. Het lichaam kan zich eenvoudigweg onmogelijk ontdoen van de reusachtige hoeveelheid gifstoffen die door parasieten worden geproduceerd Dus blijven ze zich in de maag vermeerderen, de bloedvaten verstoppen en het lichaam vergiftigen. De eerste tekenen van wormbesmetting zijn een slechte adem, acne en mee-eters.

Trichomonas — parasieten die zich in de bloedvaten bevinden en door de juiste behandeling met antiparasitiare middelen kunnen worden vernietigd — zijn de oorzaak van 81% van de gevallen van hartaanvallen en hartstilstand op jonge leeftijd. In 79%, van de gevallen is regelmatig terugkerende hoofdpijn toe te schrijven aan parasieten. Onderstaand ziet u een menselijke hart dat door deze „plaag van de 21ste eeuw“ is besmet.

Verberg foto Toon foto

Lever besmet met Schistosoma:

Verberg foto Toon foto

  • uitslag zoals mee-eters en puistjes;
  • slechte adem;
  • hoge bloeddruk;
  • hoofdpijn;
  • winderigheid;
  • pijn in de hartstreek.

Ons laboratorium ontwikkelde een krachtig middel tegen parasieten. De testresultaten waren schokkend: de parasieten verdwenen uit het lichaam in het tijdsbestek van een week! Doch, enige tijd later waren de symptomen terug, evenals de parasieten. Verrassend genoeg was ik de enige die van streek was. Mijn teamleider was opgewonden en bereidde de massaverkoop van het middel voor. Ik besloot dat ik voor mezelf duidelijkheid wilde krijgen.

Dit is wat ik te weten ben gekomen. Het middel was gebaseerd op een van de goedkoopste, natuurlijke ingrediënten, duizendblad genaamd. Het “lost” parasieten op door de gifstoffen uit de darmen te verwijderen. Maar de inhoud was minimaal en ontoereikend. Ondanks die ingrediënten voegden zij schadelijke chemische stoffen toe, met als doel een tijdelijke daling van het effect van parasieten. Na een tijdje werd daardoor de verspreiding van parasieten gestimuleerd en waren de symptomen van de besmetting terug, evenals het risico op kanker en andere ernstige aandoeningen. Om het kort te houden, dit supermedicijn werkte slechts in op de symptomen en niet op de oorzaak van het probleem. Ik vertelde dit aan de teamleider en was met stomheid geslagen door wat hij zei. Hij vertelde me: Wat denk je, Roos? Wil je dat we een medicijn ontwikkelen dat het probleem voor eens en voor altijd oplost en ons werkloos maakt? Wij leven hiervan. Hij stelde voor dat ik mijn mond zou houden, probeerde me om te kopen en bedreigde me zelfs.

97% van de patiënten zijn in 2 weken van parasieten af

Ik besloot om mijn eigen onderzoek te doen. Ik ben dankbaar voor alle mensen die reageerden op mijn uitnodiging via sociale netwerken om deel te nemen, en die me hielpen op tv en in de pers te komen.

De resultaten van deze inleidende studie, die met medewerking van 280 vrijwilligers werd uitgevoerd, waren schokkend: 243 mensen waren besmet met parasieten en hadden de volgende symptomen: hoofdpijn, slechte adem, acne, chronische spruw.

Ik sloeg de medische naslagwerken er op na en kocht capsules genaamd Detoxic. Het is het enige compleet natuurlijke product en is eenvoudig en goedkoop, bestaat uit duizendblad, moleculen van het F-type en een complex van 20 natuurlijke ingrediënten. U kunt de uitvoerige beschrijving vinden op de officiële website van de fabrikant, Belangrijker nog, u kunt het niet in de gebruikelijke apotheek kopen. Grote bedrijven zijn niet geïnteresseerd in het verkopen van dit middel dat echt werkt en dat u niets kost.

97% van de patiënten zijn van parasieten af, zelfs in extreme gevallen

Onderstaand vindt u het exacte protocol van de test en brieven van mensen die hun positieve resultaten wilden delen.

Schistosoma Toxoplasma Trichinella Chlamydia Ontwikkeling van vormen van kanker Fasciolosis Draadwormen Ascaris Giardia Trichomonas

Hoe ik parasieten af kwam: referenties

Maria, 27 jaar

Ik was geschokt toen ik ontdekte dat wat mijn langdurige candidiasis veroorzaakte, een spoelworm was. Ik ken Roos al lang, daarom stemde ik onmiddellijk toe aan haar studie deel te nemen omdat al mijn eerdere pogingen om parasieten af te komen, niet werkten en alle medicijnen nutteloos waren. Pathologische tests hebben aangetoond dat ik in een week tijd volledig van parasieten af was. De pathologische tests werden elke week beter. Ik was nog meer verrast toen ik ontdekte dat dit een zeer goedkoop middel was. Het wordt alleen verkocht op de website van de fabrikant en in 3–5 dagen geleverd. Bedankt!

Christien, 39 jaar

Hallo! Toen ik er achter kwam dat slechte adem een teken van schistosomebesmetting in de lever is en uitzaaiingen door het lichaam te vinden zijn, was ik woest. Ik ben zelf arts. Ik las dit en ik werd me bewust van de verschrikkelijke statistieken omdat het ook mijn probleem was. Ik heb mijn tanden en maag behandeld, maar het was allemaal zinloos. Ik besloot een Detoxic-kuur te nemen, om mijn lichaam te reinigen. De slechte adem is weg, en mijn echtgenoot, die zich afwendde en bang was als ik hem wilde benaderen, kust me nu). Zij die hun leven lief hebben, moeten ter preventie Detoxic (duizendblad) nemen.

Irene, 41 jaar

Hoi! Mijn verhaal is niet zo veel anders dan dat van alle anderen, heeft desalniettemin een gelukkig einde. Doordat ik mijn carrière voorrang heb gegeven, ben ik laat getrouwd. Ik had enkele complicaties tijdens de zwangerschap, een te vroeg geboren baby en veel gezondheidsproblemen, inclusief een zeer ernstige vergiftiging. Mijn dochtertje was in orde, maar mijn conditie was behoorlijk slecht, het kostte veel tijd om weer de oude te worden, teveel behandelingen doen een mens geen goed. Mijn vriendin nam deel aan de studie die door Roos werd gedaan, en zij adviseerde me om een volledige detox te doen om van alle parasieten af te komen. Ik kocht Detoxic op de website van de fabrikant en in 9 dagen was al het vervelende gevoel verdwenen — de constante buikpijn en een slecht functionerende lever. Na nog een week, was ik volledig hersteld. Nu doe ik deze behandeling ter preventie, tweemaal per jaar. En wat echt belangrijk is, ik vergiftig mijn lichaam niet meer met pillen.

Ik ben zo blij dat mijn onderzoek zinvol is gebleken. Ik kwam tot de kern van de zaak en vond een manier om snel en veilig parasieten te laten verdwijnen. De goedkoopste detoxic is beschikbaar via . Het duurt een week om het overal in Nederland te leveren.

Mijn enige zorg is, dat de mensen van de Nationale Vereniging van Apothekers mijn blog hier zullen ontdekken. Mijn blog kan op elk ogenblik verboden worden. Het is mijn schuld dat deze grootmachten nog meer verlies lijden. Als u dit bericht over Detoxic nog op tijd heeft gelezen, heeft u geluk. Dat wil zeggen dat de waarheid nog online is en mensen met succes voor hun gezondheid vechten!

Koop Detoxic van de fabrikant

Originally published at rtgfh.pro.

--

--

sarah anjay
0 Followers

want to be more powerfull in 2019