11.Sınıf Kamu Hukuku Ve Özel Hukuk Dersi Megep Modül Kitabı

Megep Modülleri
1 min readJan 9, 2017

--

11. Sınıf kamu hukuku ve özel hukuk dersi megep modül kitabı tamamen kazanımlara göre hazırlanmış modüllerden oluşmaktadır. Adalet alanı 11.sınıflarda gösterilmekte olan dersin modülleri şu şekildedir; Kamu ve özel hukuk işlemleri modülü ve yönetim teşkilatının yapısı ve etik kurallar modülleridir.

Kamu hukuku ve özel hukuk dersi modüllerini pdf olarak indirmek için;

Modül Adı Modül Durum Kamu ve Özel Hukuk İşlemleri Hazır / İndir Yönetim Teşkilatının Yapısı ve Etik Kurallar Hazır / İndir

Kamu Hukuku Ve Özel Hukuk Dersi Çerçeve Öğretim Programı

Bu ders ile öğrenciye kamu hukuku ve özel hukuk ile yönetim teşkilatının yapısı ve etik kuralları işlemlerine ait bilgi ve becerilerin kazandırılması amaçlanmaktadır.

Süre: 3 ders saati

Kazanım 1: Özel Hukuk ve Kamu Hukuku işlemlerini dikkat ve gizlilikle mevzuata uygun olarak yapar.
Modül Adı: Kamu ve Özel Hukuk İşlemleri
Modülün Süresi: 80/72 ders saati
Modülün Amaçlanan Öğrenme Kazanımları  Özel Hukuk ve Karma Hukuka uygun işlemleri yerine getirir.  Kamu Hukukuna uygun işlemleri yerine getirir.

Kazanım 2: Merkezi ve yerel yönetimler ile adli ve idari kolluğun fonksiyonları ile adalet meslek etiği ve kamu etiği işlemlerini dikkatle ve mevzuata uygun olarak yapar.
Modül Adı: Yönetim Teşkilatının Yapısı ve Etik Kurallar
Modülün Süresi: 40/36 ders saati
Modülün Amaçlanan Öğrenme Kazanımları  Merkezi ve yerel yönetimler ile adli ve idari kolluğun ayrımını yapar.  Adalet meslek etiği, kamu etiğine uygun işlemleri yapar.

--

--