[集思廣益]香港連日嚟嘅事件應該叫咩名好?

六九事件?六一二佔領?遮打革命/雨傘運動2.0?

Anthony Li
3 min readJun 13, 2019

當年2014,有外國記者喺香港影到有個人喺催淚彈D煙之下舉起咗把遮,就叫咗呢件事做Umbrella Revolution。

即係呢張。Photograph by Xaume Olleros–AFP/Getty Images.

但係去到2019年,對於今年嘅一連串事件,我哋係咪都應該要同佢改個名?就算香港史/中國史唔會提到,我哋係咪都應該要俾個名佢等外地人幫手寫返出嚟呢?

我睇到好多地方都係叫「示威」、「示威」、「示威」咁樣,真係冇其他名喇咩?

From Hanyudict on Facebook. 12 June 2019.

臺灣嘅「汗語字典」有人投稿出咗呢個。

睇嚟,有人想學當年臺灣「太陽花學生運動」咁改,想用花。所以就有人用香港「市花」紫荊嚟改名。

當然,係香港人就會知道,紫荊花根本唔係香港市花。香港市花叫洋紫荊,係宮粉羊蹄甲同紅花羊蹄甲嘅混種。

之後睇到,原來係本身有地方一早寫錯咗(我懷疑係有人特登嘅),所以大家跟住錯都好正常。

所以呢,一嚟香港人應該唔會接受「紫荊花運」呢個名,二嚟我哋應該要教返全世界我哋嘅花係洋紫荊,同紫荊花係唔同嘅。教返人呢樣嘢係大家都要幫手。

咁今次叫咩名好?

我建議參考返幾廿年前同樣係有人入侵香港嘅嗰場戰役:香港保衛戰。

當年,係軍國主義嘅日本喺東亞擴張,入侵香港。雖然香港打咗十幾日就頂唔順要投降,但係呢一場戰役絕對令到我哋記住香港喺嗰段時間嘅艱難。

今次,共產黨打到嚟喇!喺我眼中,共產黨直頭係同全世界宣戰。我哋再唔做D嘢,我哋香港真係會俾佢哋吞併㗎喇。到時共享中國人的榮耀就GG㗎喇。

係㗎,叫「戰」係好得人驚㗎,如果因為呢個字共產黨開坦克入嚟就真係好恐怖喇。但係記住,全世界睇住㗎而家。雖然英國無乜腰骨,佢哋都應該唔敢得罪中國(我唔明),但係佢哋公然違約嘅話,我相信佢哋會得到國際制裁,到時應該勁過貿易戰。

所以,喺香港嘅朋友,我好多謝你哋嘅付出。比著我喺香港,我知道我都唔會出去,因為我都好清楚我自己唔夠勇武,都好擔心自己會出事。所以好對唔住,但係都好多謝你哋。我做得到D咩我會盡量做,我做得到嘅係文字嘢,所以我識做嘅我會盡量做。

香港一定要加油。

Time又出新圖,留意入面標題。 Photograph by Kin Cheung — AP

--

--

Anthony Li

男班長 at KisaBBB’s Cantonese 101 (廣東話BB班) on YouTube (discontinued) | Proofreader in Central | Twitter/Instagram: merryanthony