Put Sv. Jakova #18: Leon

Mihovil Frater
3 min readSep 17, 2018

--

Ako odlučite spavati u Reliegosu, svakako odite u albergue Ada. Šef je vrlo ljubazan, imaju osobu s Downovim sindromom koja tamo radi i priča malo engleski. Mi nažalost nismo upali, ali osjetio sam toplu atmosferu. Imaju vegetarijansku večeru.

Danas sam još uvijek nekako umoran pa se rano dižemo da izbjegnemo sunce i stižemo u León prije 12h. Putem pričamo s Nizozemkom koja je 3x pokupila stjenice (bed bugs). Uopće se ne sramim što me hvata paranoja oko toga, zvuči pregrozno. Ona je čak pila i tablete protiv alergije jer su ju pošteno ispikali. Isto je pazila na madrace, provjerila ih je i svejedno ih pokupila. Na kraju ispada da se sve svodi na sreću.

León je lijepi grad, velik, ali nije užurban i prepun ljudi. Ima puno prostora, mnogo povijesnih zgrada, mnogo mjesta za odmoriti, uživati, podružiti se. Ima neka Gaudijeva kuća, a katedrala je lijepa s prekrasno obojanim prozorima, no meni je ona u Burgosu ostavila bolji dojam. Družili smo se s Mađarima i Mattom iz Wales. I dalje sam umoran pa idem ranije spavati i više se odmaram. Spavamo u albergue koji je povezan s franjevačkom crkvom, fino mjesto.

--

--