Jsou na západě programátoři?

Filip Mikschik
Filip Mikschik
Published in
2 min readDec 30, 2015

--

Už je to 7 let, co jsem se vydal z naší malé vesničky s výhledem na panorama Krušných hor do Prahy za studiem. A nevypadá to, že bych se měl v nejbližší době vracet. Na západě je sice krásně, ale byznys se dělá tam, kde jsou zákazníci.

To mi přijde trochu škoda, ale je fakt, že když člověk nechce montovat kliky do aut a zároveň se chce dobře uživit, nemá toho západ tolik co nabídnout. A že tu schopní lidi jsou. O tom žádná. A třeba mezi nimi jsou i nějací programátoři...

Trochu jsem nad tím uvažoval a bylo by super, kdyby existovala možnost zůstat na západě a přesto mít zajímavou práci a pracovat na super projektech s větším významem. A jak to ukazují kluci z MITONu i mimo Prahu se dají postavit zajímavá centra inovací. A když můžou být v Liberci a okolí, proč ne kolem Karlových Varů?

Líbilo by se mi ve Varech či okolí najít zajímavé schopné programátory a dát jim srovnatelné podmínky s tím, jako kdyby odešli do Prahy - zajímavá práce i prostředí, finance a to vše aniž by se museli přesouvat těch 150 kilometrů na východ.

Nejdůležitější otázka - zůstal ve Varech ještě nějaký programátor nebo už jsou všichni pryč? Pokud ano, napište mi na filip@mikschik.cz a můžeme něco vymyslet.

Budu rád i za sídlení článku a případné tipy. Díky!

--

--