MilanKaland

Milán Golovics
4 min readFeb 4, 2016

--

Wooow. Ennyit tudok mondani az elso par nap utan. Menjunk szepen vegig az elmult ket nap tortenesein

Kiutazas-elokeszuletek

Kedd delben felkelven realizaltam, hogy az egvilagon semmit nem pakoltam be meg. Akkor gyorsan behanytam mindent a borondombe amit ugy ereztem letszukseglet ( ertsd: ruhak cipok mint egy ribanc) majd elrohantam vasarolni illetve fodraszhoz. Mivel ugy gondoltam mekkora fun lesz fent aludni a repteren elhataroztam hogy utolso vonattal felmasirozok Kecsorol majd a terminalban meghuzvan magam flesselek. Ez szepen be is kovetkezett, a peronon konnyes/mar-mar gayish jelenetekbe fulladva elkoszontem Peti cimboramtol, majd BP fele vettem az iranyt. Ekkor realizalodott bennem, hogy a munkahelyi kulcsomat le kellene adnom, ugyh meg beugrottam Arenaba, ha mar ott voltam segitettem zarni :D . Majd Szabinaval taxit fogtunk, o kokiig fizette a menetet, onnan 4k volt a taxi ferire.

Ferihegy

Megerkezven a kettes terminalba, vidaman konstataltam, hogy rajtam kivul vannak meg elborult formak, akik a terminalbam ejszakaznak. Szoval befeszkeltem magam egy kedves kinai parocska kozelebe, majd alvosat jatszottam.

Egy oras chill utan eppen a jobbik felemre akartam fordulni, mikor random meglattam egy repteren dolgozo haveromat (shoutout to Keller Marci), aki eppen munkaba keszulodott (hajnal 4kor).

Az o iranymutatasaval kb 10p alatt becsekkoltam. Itt tovabbi chill es fless kovetkezett a varoban, de mar kisse izgatott voltam.

Takeoff

Ja szoval felengedtek a gepre, lement a stewi csajok bemutatkozasa, kezdodott a takeoff… eletemben most repultem eloszor, a hideg futkosott a hatamom akkora erzo…

Cirka ket ora utan megerkeztunk a nagyszeru Charleroi repterre, majd egy laza 2 oras chill es kajolas utan tovabbindultunk Ghentbe egy busszal.

Ghent

Haaat eleg random volt. Megerkezven Ghentbe a buddynk, Lara papiron fogadott minket, de mivel egyikunk sem tudta ki, melyik rendezveny resztvevoje, full elkerultuk egymast. Kb 10p keringes utan megtalaltuk egymast. megjelent egy cuki, libanoni kiscsaj es elvitt minket a szallasunkra.

Ekkor mar talasztaltam a legszembetunobb problemat Belgiummal kapcsolatban:

Az idojarast

Elkelsztoen random. Egyik percben ezer agra sut a nap, utana jeges szel fun, majd zuhog, majd kiderul, majd beborul. Ez csak kb egy ora alatt. Olyan mint egy full-blown menstrualo csaj erzelmi gorbeje…

Na mindegy.

A szallasra erve fogadott minket a lakhatasert felelos forma, Rita, aki a holland-angol-francia edesharmas kivalo muveloje volt, kisse nehezkesen ertettem meg elsore. Megkaptuk a belepoinket, ami egy magneskartya, ez nyitja-zarja az ajtokat (belulrol nemmlehet zarni az ajtot!! #fuckprivacy), meg a suliban ezzel lehet maszkalni, olcson enni stb.

A szallas magabam hordozza a 80-as evek szocreal hangulatat( ha nem is volt szocializmus) es elegansan keveri a skandinav minimalizmussal, es a beteges funkcionizmussal. Magyarul egy regi korhazi epulet, kortermekbol koliszobakka avanzsalt helyisegekkel.

De van huto meg minden.

A tusolok/wc-k koedukaltak :3 .

Ja kb ennyi az elso napom, mert 5kor elkezdtem nezni a suits uj reszet de a kovetkezo ami remlik, *spoiler alert*h mike eppen a kihallgatason volt…. Aztan reggel 7:30… :D

Masodiknap

Ma volt ilyen orientacios nap meg getting to know each other meg making friends szeru dolgok. Ami lenyeg: volg ingyen kaja-pia, illetve sport. Illetve kaptunk egy tulelo csomagot, amiben a terkepek es kuponok mellett volt egy ovszer is. Csomo csAj meg volt menve rajta, ami elegge lehozos volt…

En sportnak a kubb nevu vilagrandomsaga jatekot valasztottam, konretan nem ertem azt aki kitalalta es miert. A jatek mechanizmusa az hogy botokat dobalsz fablokkokhoz, aztan neha a fablokkokat is

Ja. Mi olyan prok voltunk h egy atlag 20p-es kubb-menetet 1:20 perc alatt nyomtunk le. Es megnyertuk :D ! Itt joban lettem Roryval a felig ir, felig holland, de amugy hipster hollanddal. Roryval a kovetkezo keppen lettunk joba:

  • Me: we shuold really play with the balls next time instead of sticks
  • Rory: THATSWHATSHESAID

Az epikus, mar-mar gigaszi kubb csata utan Roryval ugy dontottunk hogy bevasarolunk egy tradicionalis MANwich elkeszitesehez. Ez egy szendvics csak ket szelet kenyer kozott kurvasok hussal… :D

Kaja utan csatlakoztak a tobbiek es dumalgatotz mindenki mindenkivel. Vannak elegnnagy formak, egy spanyol gyerek ennyit tud magyarul:

A kiraly utca kovetkezik es pina

Szoval ja eleg fasza eddig, az emberek formak. Holnap lesz egy infodelelott a tanorakrol aztan delutan photosearch este meg lets get wasted :D

Majd jelentkezem

A MilÀn

--

--