Meseria de influencer: câștigă mii de euro pe lună și au sute de mii de fani…

Mirela Podea
2 min readSep 7, 2018

--

Sau cel puțin așa zicea un material la TV înainte să plec eu în concediu. Ce-i corect, e corect, ce nu-mi dă la calcule e că nu prea văd banii cum se duc: nici pe vacanțe, nici pe mașini, nici pe țoale (că-s căpătate), nici pe mâncare, uneori și când respiră cer bani de la client.

Și stai și te întrebi, sau mă întreb, eu angajat model, unde se duc banii când se duc? Că numa’ eu am dat la un moment dat din poignet juma’ din mașina mea uneia sau alteia. Și vorba aia, prețul pieței.

E mai mult o curiozitate speța în sine. Că mi-e greu să cred că nu vrei să vezi și tu în viața asta altă țară în afară de aia în care te trimite clientul, un festival mai de doamne ajută în detrimentul celor din țară, etc. Înțelegeți voi.

Și mi-e la fel de greu să cred că toate/ toți strâng bani de casă. Mai toți pe care-i știu strâng de ceva, dar mai și pleacă, se mai și îmbracă și mai și mănâncă… la pachet, vă rog.

Doar zic, banii tăi unde se duc?

M

--

--