بايد ها و نبايد های مهم انتخاب وکیل مهاجرت

Mohammad Masoudi
3 min readMar 14, 2022

--

همه ساله تعداد زیادی از افراد تصمیم میگیرند کشور خود را عوض کنند ومهاجرت نمایند. ما می دانیم که مهاجرت اصولا چیز خوبی نیست و افراد به دنبال دست یافتن به شرایط بهتر برای زندگی هستند. به عقیده ما در وکلای مهاجرت ایران ، مساله مهاجرت بیشتر یک بحران است و باید به خوبی مدیریت شود.

یکی از متخصصینی که می تواند به شما در این امر کمک کند یک وکیل مهاجرت خوب و کاردان است. یک موسسه مهاجرتی کار کشته که شما را به چشم یک مشتری نگاه نکند بلکه شما در دیدگاه آنها یک موکل مهم باشید که نیاز دارد بهترین آینده را برای خودش رقم بزند.

معرفی معیارهای یک وکیل مهاجرت متخصص و یک دفتر مهاجرتی کاردان

وکیل مهاجرت خوب چه مشخصه هایی دارد؟

یک وکیل مهاجرت متخصص دلسوز و کاردان است. او می داند که در اغلب موارد اشخاص سرمایه زندگانی خود را دارند فدا می کنند تا به شرایط بهتر زندگی برسند.

عوامل یک دفتر مهاجرتی دلسوز در نظر دارند که نه تنها خود مهاجرت مهم است بلکه آینده فردی که مهاجرت می کند و خانواده او هم دارای اهمیت دو چندان است.

وقتی شما صحبت از یک موسسه مهاجرتی مطمئن می کنید ، منظورتان این است که همیشه تلاش میکنند تا بهترین ها برای شما و خانواده شما اتفاق بفتد.

آنها جان و مال و خانواده شما را از آن خود می دانند و برای حفظ منافع شما به بهترین شکل تلاش می کنند. این موضوعات را حتما باید برای انتخاب یک وکیل مهاجرت متخصص و کاردان در نظر داشته باشید.

آیا شهرت موسسه مهاجرتی کافی است؟

خیلی از شما ها در زمان انتخاب یک موسسه مهاجرتی مطمئن به تردید افتاده اید. نمی دانید که آیا باید معروف ترین موسسه مهاجرتی را انتخاب کنید یا واقعا تحقیق کنید و سطح دانش و تجربه مشاوران و وکلای این دفاتر مهاجرتی را محک بزنید.

واقعیت این است که تقریبا همه برند های معروف در خصوص مهاجرت توسط وکلا اداره نمی شود. اینها در حقیقت از دیدگاه ما شرکتهای متفرقه هستند که از رابطه وکیل و موکل اطلاعی ندارند و صرفا به جهت سودجویی خدمات ارائه می دهند.

آنها با صرف هزینه های تبلیغاتی هنگفت شهرت و معروفیت بدست اورده اند و حتی یک دفتر مشخص به نام موسسه ثبت شده مشخص هم ندارند.

با این تفاسیر در انتخاب وکیل مهاجرت کاردان خود شهرت و معروفیت را به کنار بگذارید. شما باید سطح دانش گردانندگان این موسسه مهاجرتی را محل بزنید. مخصوصا این دانش و تجربه در خصوص مهاجرت به پرتغال و مهاجرت به ترکیه بسیار اهمیت دارد.

در وکلای مهاجرت ایران ما همواره تلاش داریم که بهترین تجربه را از مهاجرت برای موکلین رقم بزنیم. اینجا همه وکیل و مسئول هستند و دقیقا می دانند چگونه منافع موکل را محفوظ نگه دارند.

چطور یک دفتر مهاجرتی مطمئن پیدا کنم؟

بعد از همه این مسائل ممکن است بپرسید که حالا تکلیف چیست؟ چه معیارهایی برای انتخاب وکیل مهاجرت مطمئن و دفتر مهاجرتی متخصص وجود دارد؟

من در اینجا به چند معیار مهم اشاره می کنم:

  • این افراد حتما وکیل مهاجرتی باشند
  • مشاوران و کارشناسان متخصص داشته باشند
  • موسسه ثبت شده در ایران باشند
  • تجربه و رزومه خوبی داشته باشند
  • به شما به چشم مستری نگاه نکنند
  • منافع شما در همه حال برایشان مهم باشد

یادتان باشد که اگر هدف شما مهاجرت با خرید ملک باشد ، این حساسیت ها دو چندان می شود چرا که سرمایه شماست که در گرو تجربه و تخصص وکیل مهاجرت شماست.

در نهایت توصیه می کنم که با کارشناسان وکلای مهاجرت ایران تماس بگیرید و با وکلای این مجموعه جلسه ای ترتیب بدهید. سطح دانش و تجربه را در موضوعات مهاجرتی بسنجید و با در نظر گرفتن همه ابعاد و جوانب تصمیم بگیرید.

--

--

Mohammad Masoudi

I work for Investime company. we work regarding investment advisory and immigration. https://investime.co/