تکنیک های مهاجرت به ترکیه برای شما

Mohammad Masoudi
3 min readMar 14, 2022

--

این روزها بحث مهاجرت به ترکیه خیلی داغ است و دفاتری که مدعی انجام کارهای مهاجرت به ترکیه هستند مثل قارچ در کشور ما سبز شده اند! اما شما هم اگر از متقاضیان مهاجرت به این کشور باشید حتما در انبوهی از شک و تردید هستید و خیل هم از سوء استفاده ها و کلاهبرداری ها شنیده اید و اینها شما را نگران می کند.

در این فرصت قصد دارم در خصوص تکنیک های مهاجرت به ترکیه صحبت کنم تا هر چند کوچک بتوانم راهنمای راه شما باشم و مقداری از این مسیر را برای شما هموار کنم.

چرا مهاجرت به ترکیه اینقدر محبوب شده است؟

قبل از کاهش مبلغ سرمایه گذاری برای دریافت شهروندی ترکیه ، مهاجرت به این کشور اینقدر ها محبوب نبود. در اواخر سال 2018 دولت ترکیه میزان سرمایه گذاری را برای دریافت پاسپورت ترکیه با 250 هزار دلار کاهش داد و این سر آغاز محبوبیت این برنامه مهاجرتی شد.

البته در کنار این موضوع فرهنگ نزدیک ترکیه به ما از همه لحاظ و همینطور نزدیکی جغرافیایی این کشور به ما هم بی تاثیر نبود. به هر صورت در حال حاضر میزان سرمایه گذاری ایرانیان در ترکیه بسیار بالاست و این موضوع طبیعتا جای بسیاری از سودجویان و کلاهبرداران را هم گرم کرده است. اجازه بدهید راه هایی را به شما معرفی کنم که تا حد ممکن از این افراد دور بمانید.

مسائل فنی خرید ملک در ترکیه

یکی از مواردی که بسیار پر اهمیت است خود بحث خرید ملک در ترکیه و مسائل فنی مربوط به آن است. این مسائل شامل امور حقوقی ، ثبتی ، قراردادی و بانکی است.

البته این مسائل بسیار گسترده و گیج کننده می توانند باشد و صد البته در کشور خارجی از شما توقعی نمی رود که به همه آنها واقف باشید. اما نگران نباشید شما اگر یک وکیل مهاجرت کاردان را انتخاب کرده باشید اصلا نیازی نیست که وقتتان را به دانستن نکات فنی هدر بدهید.

این وظیف وکیل شماست که به بهترین شکل شما را راهنمایی کند و در همه حال سعی کند که در پروسه خرید ملک و مهاجرت به ترکیه منافع شما به عنوان موکلش به بهترین شکل حفظ می شود.

از کسانی که میخواهند مهاجرت به ترکیه را به طور مجانی برای شما انجام دهند فاصله بگیرید!

چرا ؟ مگر چه اشکالی دارد که ادم هزینه هایش را کاهش بدهد؟ نه هیچ اشکالی ندارد اما شما می دانید که هیچ کس هیچ کاری را به صورت رایگان انجام نمی دهد! این یک واقعیت است.

افرادی که می گویند ما مهاجرت به ترکیه را برای شما رایگان انجام می دهیم چشم به کمیسیون های درشت سازنده های ملک دوخته اند. اینگونه افراد فقط می خواهند یک ملک را در ترکیه به شما بفروشند و اصلا هم برایشان مهم نیست شما بعدا چه بلایی سرتان می آید!

باید وکیل متخصص و کاردان داشته باشید تا با اخلاق حرفه ای گزینه های سرمایه گذاری در ترکیه را بررسی کند و بهترین ها را به شما پشنهاد دهد.

برای خرید ملک در ترکیه در ایران پول ندهید!

هیچ لزومی ندارد که شما در ایران پول بپردازید! در واقع طبق تجربه های ما این بیشترین ابزار مورد استفاده کلاهبرداران است.

اولا در نظر داشته باشید که از لحاظ قانونی اگر بخواهید مشمول مزایای مهاجرتی باشید باید سرمایه را قانونا وارد کانال بانکی کشور مقصد کنید و سپس از حساب بانکی خود دستور پرداخت بابت قرارداد خرید ملک را بدهید.

در وکلای مهاجرت ایران و همچنین شرکت اینوستایم ما تاکید داریم که هرگز پول موکلین را به امانت نمی گیریم. حساب بانکی توسط وکلای ما در کشور خارجی افتتاح می شود و سپس خود موکل شخصا سرمایه اش را به آن انتقال می دهد و همینطور در ادامه خودش هم دستور پرداخت را به بانک خواهد دارد.

اینها گوشه ای از مشاوره ها و راهنمایی هایی است که ما در آی آی ال به موکلین خود در خصوص مهاجرت به ترکیه و دریافت اقامت این کشور ارائه می دهیم. شما می توانید با مراجعه به سرویس مربوطه اطلاعات بیشتری کسب کنید و همینطور با تماس با ما یک وقت مشاوره مفصل رزرو نمایید.

--

--

Mohammad Masoudi

I work for Investime company. we work regarding investment advisory and immigration. https://investime.co/