بهترین روش های طراحی وب سایت در سال 2021

mohmdo
4 min readDec 4, 2021

اینترنت هدیه ای از سوی بشر به بشر است. این دیوانه است که چقدر جلو آمده ایم. فناوری فقط برای ارتقای خود است و ما از مزایای واقعی استفاده می کنیم. آموزش، سرگرمی، و هر چیز مشترک دیگری کاربرد دست به دست هم می دهند.تعداد زیادی وب سایت به صورت آنلاین وجود دارد. همه آنها فقط با یک کلیک فاصله دارند. بهترین بخش این است که وب سایت ها تغییرات را به خاطر خود می پذیرند. این یک چیز سالانه است، در بیشتر موارد. بنابراین، اجازه دهید برخی از بهترین شیوه‌های طراحی وب‌سایت را که در سال 2021 شاهد خواهیم بود، مرور کنیم. این روندها از شرکت طراحی وب تورنتو برای شرکت توکیو پیروی خواهد کرد. همه جا خواهد بود.

انیمیشن های چرخشی
مدتی است که انیمیشن ساخته شده است. چه چیز جدیدی در مورد آن، شما باید بپرسید. خوب، آنها در سال 2021 عرضه خواهند شد. آیا برای آن آماده هستید؟

مینیمال و مدرن
همه ما تجربیات خود را از هنر انتزاعی به دست آوردیم. مینیمالیسم از همین چیز نشأت گرفت و مدرنیته همان چیزی است که دوست داشتنی است. در حالی که این روزها می‌توانید آن را در همه جا شیک ببینید، طراحی‌های وب‌سایت نیز در سال 2021 از عناصر مینیمالیستی و معاصر استفاده می‌کنند.

پارتیشن مورب
وب سایت ها همیشه با اختراع ایده وب سایت ها فاصله افقی داشته اند. کمی خسته کننده است، فکر نمی کنید؟ خوب، دیگر نه، زیرا سال 2021 چیزی تکراری نخواهد بود. شاید به همین دلیل می‌توان انتظار داشت که بخش‌های مورب جالبی را در وب‌سایت‌ها ببینیم.

حالت کم روشن و تاریک
حالت تاریک از هیچ عجایب تکنولوژیک پنهان نیست. بسیاری از ما حتی آن را روی تلفن های خود داریم. پیمایش در برنامه های مختلف گوشی در حالت نور کم و تاریک سطح متفاوتی از رضایت است. تصور کنید انجام همین کار در وب سایت ها چقدر لذت بخش خواهد بود. خوب، شما در حال مشاهده هر دوی این ویژگی ها در طراحی وب سایت در سال 2021 هستید.

ویژگی های تعاملی
در حالی که نمی‌توانیم دقیقاً پیش‌بینی کنیم که ویژگی‌های وب‌سایت‌ها در سال 2021 چقدر تعاملی خواهند بود، می‌توانیم به شما بگوییم که همه آنها بسیار سرگرم کننده خواهند بود. همه از برخی کاراکترهای دیجیتالی پاسخگو لذت می برند.

طرح های رنگی گرادیان
خوب، اگر بگوییم که اینستاگرام باید اعتباری برای الهام گرفتن از طرح رنگ گرادیان در طراحی وب سایت کسب کند، اغراق آمیز نیست. در حال حاضر چندین وب سایت در مورد این روند انتقال رنگ صاف وجود دارد، و بسیاری از آنها در حال برنامه ریزی برای شروع با آن در سال 2021 هستند. این یک لذت بزرگ برای چشم انسان است. پس چرا قبلاً این کار را نمی کنند؟

پاورقی های دقیق
پاورقی ها محبوب ترین قسمت های وب سایت ها نیستند. در واقع، آنها عمیقا مورد توجه قرار نمی گیرند. احتمالاً به همین دلیل است که وب سایت ها تصمیم گرفتند در سال 2021 فوترهای دقیق را در طرح های خود بگنجانند. به این ترتیب استخراج اطلاعات از فوترها آسان تر خواهد بود. همچنین محتوای بیشتری را به وب سایت می آورد. این هرگز چیز بدی نیست.

اشکال انتزاعی
همانطور که در مورد طرح های مدرن صحبت کردیم، اشکال انتزاعی نیز بخشی از این لیست هستند. مردم ممکن است به هر دلیلی آنها را دوست داشته باشند، اما هر جا که می روند به آن مکان مزیت خاصی می دهند. وب سایت ها در سال 2021 به اندازه کافی خوب خواهند بود.

رنگ های خلاقانه
حالا، این می تواند کمی پیش پا افتاده باشد. این به این دلیل است که بسیاری از شما نمی دانید رنگ های خلاقانه به چه معنا هستند. به بیان ساده، آنها فقط رنگ هایی هستند که چشمان ما برای دیدن آنها آموزش دیده اند. وب سایت ها در سال 2021 هستند تا آنها را در طراحی های خود پیاده سازی کنند.

به صورت افقی اسکرول کنید
انگشتان ما از پیمایش عمودی در تمام طول روز درد دارند. اسکرول افقی احتمالاً به آنها استراحت می دهد. این چیزی است که وب‌سایت‌ها هنگام تصمیم به جایگزینی اسکرول عمودی قدیمی با اسکرول افقی در سال 2021 باید به آن فکر کنند. می‌تواند خوب باشد، می‌تواند افتضاح باشد. ما هنوز نمی دانیم. فقط زمان می تواند بگوید.

راهنمای سبک
پیروی از یک راهنمای سبک برای وب سایت شما برای اطمینان از سازگاری آن بسیار مهم است. لازم نیست در مورد طراحی زیاده روی کنید. آن را ساده نگه دارید این امر ارتباط زیادی با ثابت بودن و حفظ تصویر برند دارد.

ایجاد و انتخاب یک طرح رنگ به همان اندازه هنگام در نظر گرفتن یک راهنمای سبک مهم است. تمام اطلاعات چاپی در وب سایت باید در چاپ گنجانده شود.

اگر کسی بخواهد هویت برند را تشکیل دهد، هیچ راهنمای سبک منطبقی وجود ندارد. به آنچه که به عنوان یک آزمایش تصادفی کار می کند بچسبید. پاورقی های دقیق
پاورقی ها محبوب ترین قسمت های وب سایت ها نیستند. در واقع، آنها عمیقا مورد توجه قرار نمی گیرند. احتمالاً به همین دلیل است که وب سایت ها تصمیم گرفتند در سال 2021 فوترهای دقیق را در طرح های خود بگنجانند. به این ترتیب استخراج اطلاعات از فوترها آسان تر خواهد بود. همچنین محتوای بیشتری را به وب سایت می آورد. این هرگز چیز بدی نیست.

قرار دادن تصویر
قرار دادن تصویر فشرده در سال 2020 خشمگین بود. قبل از شروع، در مورد فشرده سازی تصویر تحقیق کنید. با این حال، نباید در مورد کیفیت تصاویر مصالحه کرد زیرا ممکن است باعث دلسردی مخاطبان شما شود.

برای افزایش تعامل وب سایت، مطمئن شوید که تصاویر مرتبط و جالب را درج کنید. تصاویر با وضوح بالا ممکن است منجر به زمان بارگذاری بیشتر صفحه وب شوند. اگر تازه شروع کرده اید، این یک اشتباه بزرگ است.

با این اشتباهات کوچک بیننده یا دنبال کننده را از دست ندهید. بهترین راه حل برای این کار فشرده سازی آن تصاویر و حفظ کیفیت تصویر استاندارد است.

در فضاها زیاده روی نکنید
اکثر صفحات وب حاوی فضای خالی هستند. هنگام طراحی یک وب سایت، فضای خالی نقش بسیار مهمتری از آنچه مردم تصور می کنند بازی می کند. از این فضاها با محتوا و تصاویر جذاب به خوبی استفاده کنید. مطمئن شوید که آن را زیاد پر نکنید زیرا طراحی وب را مخدوش می کند.

https://kaarbord.ir/

https://www.newgenapps.com/ga/blogs/dea-chleachtais-dearaidh-l%C3%A1ithre%C3%A1n-gr%C3%A9as%C3%A1in-i-2021-2/amp/

--

--