خرید سایت ارزان برای چه افرادی مناسب است؟

Mona Hashemi
4 min readAug 2, 2022

یکی از دغدغه های افرادی که میخواهند به حوزه کسب و کارهای اینترنتی وارد شوند، بحث هزینه و سرمایه ای است که برای طراحی سایت نیاز دارند. در بسیاری از مواقع به دلیل عدم داشتن اطلاعات کافی در زمینه انواع روش های طراحی سایت، روش طراحی اختصاصی را انتخاب کرده و زمانی که از هزینه آن مطلع می شوند، به طور کل وارد شدن به کسب و کار اینترنتی را فراموش خواهند کرد.

طبیعتا افرادی که به تازگی وارد این حوزه می شوند، تجربه کافی نداشته و ترجیح می دهند یک هزینه جزئی برای این کار کنار بگذارند. به این دلیل که اگر پس از مدتی به نتیجه دلخواه نرسیدند، ضرر چندانی نکرده باشند.

در ادامه این مطلب می خواهیم روشی را به شما بگوییم که به کمک آن می توانید با حداقل سرمایه و در یک مدت زمان کوتاه، یک وب سایت با اطلاعات کامل داشته باشید. خرید سایت ارزان روشی است که به شما کمک می کند تا در هزینه ها صرفه جویی کرده و در نهایت وب سایتی مشابه سایت های اختصاصی داشته باشید. اما خرید سایت ارزان برای چه افرادی مناسب است؟

سایت آماده ارزان چیست و چه تفاوتی با سایر سایت ها دارد؟

منظور از وب سایت آماده ارزان، سایتی است که به کمک سیستم مدیریت محتوای وردپرس آماده شده و در آن دیتاهایی نیز قرار داده شده است.

به عنوان مثال فرض کنید شما می خواهید یک فروشگاه اینترنتی در زمینه لوازم آرایشی و بهداشتی راه اندازی کنید. شما علاوه بر اینکه می خواهید در هزینه های خود صرفه جویی کنید، می خواهید در یک مدت زمان کوتاه نیز سایتتان به صورت کامل آماده باشد.

شما می توانید با خرید سایت ارزان و آماده به این اهداف برسید. شرکت های زیادی وجود دارند که این مدل وب سایت ها را به فروش می رسانند. به این ترتیب لازم نیست شما هزینه و زمانی را برای دیتا اینتری صرف کنید. کافیست برخی از توضیحات محصولات را متناسب با نیاز خود تغییر بدهید.

در مطلب “ عوامل موثر بر تعرفه طراحی سایت “ بیشتر درباره قیمت انواع وب سایت صحبت کرده ایم.

آیا هر وب سایت ارزان آماده ای از کیفیت کافی برخوردار است؟

پاسخ این سوال منفی خواهد بود؛ زمانی که شما یک وب سایت آماده تهیه می کنید، ممکن است حجم تصاویر قرار داده شده در آن بسیار زیاد باشد؛ همین امر می تواند در سرعت لود سایت و در نهایت در سئو آن تاثیر منفی بگذارد. اما اگر خودتان اقدام به وارد کردن تصاویر کنید، بلاشک به این موضوعات توجه می کنید.

البته این مشکل تنها زمانی پیش خواهد آمد که شما از یک شرکت نامعتبر برای خرید سایت اقدام کنید.

پس می توان گفت هر وب سایت ارزان آماده ای نیز از کیفیت کافی برخوردار نیست.

برای اینکه از کیفیت طراحی های شرکت مورد نظرتان اطمینان حاصل کنید، پیشنهاد می کنیم مطلب “گروه طراحی سایت باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟ “ را مطالعه کنید.

آیا امکان ویرایش، حذف یا اضافه کردن محصول به وب سایت های آماده هست؟

بله؛ وب سایت آماده ارزان دقیقا مشابه سایت های دیگر است. با این تفاوت که از قبل دیتا در آن قرار داده شده است. اما دسترسی به پنل مدیریت درست مانند سایر وب سایت ها برای شما فراهم است. شما می توانید تمامی صفحات را ویرایش، حذف یا حتی محصول جدید اضافه کنید.

خرید سایت آماده ارزان برای چه افرادی مناسب است؟

اگر به تازگی می خواهید وارد حوزه کسب و کار اینترنتی شده اید و نمی خواهید هزینه و زمان زیادی را صرف کنید، خرید سایت ارزان بهترین پیشنهاد برای شما خواهد بود. اما اگر سرمایه کافی دارید، بهتر است از سایت های آماده بدون دیتا استفاده کنید.

کدام کسب و کارها می توانند از این سایت ها استفاده کنند؟

کسب و کارهایی که محصولات عمومی دارند، می توانند از این وب سایت ها استفاده کنند؛ چرا که محصولات این مشاغل اکثرا مشترک و مشابه هم خواهد بود. مانند سوپرمارکت ها، لوازم آرایشی و بهداشتی، داروخانه ها، عطاری ها و … از جمله کسب و کارهایی هستند که می توانند از این نوع وب سایت استفاده کنند.

--

--