Altyapısız İnternet

Bugün altyapısız internet lazım olduğu için bir arkadaşımı aradım ve altyapısız internet aradığımı söyledim. Bana sebebini sorduğunda ise sürekli farklı şehirleri geziyor, otobüste, arabada ya da internetin çekmediği (mesela köyde) yerlerde internet kullanmak istiyordum. Yaşadığım olayı medium blogum üzerinden de anlatmak istedim. Arkadaşıma altyapısız internet ihtiyacım var ama kesinlikle taşınabilir olması gerektiğini ve her yerde kullanılabilir durumda olması gerektiğini söylediğimde bana altyapısız internet olan ve her yerde kullanabileceğim taşınabilir bir modem önerdi. Bu altyapısız interneti ilk duyduğumda çok şaşırmıştım aslında. Bu sınırsız modemin özelliği şu şekilde…

Bunu kullandığınız zaman telefonunuzun çektiği her yerde altyapısız internet kullanabiliyorsunuz. Bu modem direkt telefon alıcılarının; yani baz istasyonlarının olduğu yerlerde internet çektiğinden eğer telefonunuzdan internet kullanabiliyorsanız bundan da sorunsuz kullanabiliyorsunuz. Üstelik internet hızı da çok ama çok iyi. Direkt 4.5 G internet çeken bir modem olduğundan hızlı bir internet olduğunu söyleyebilirim. 10 Mbps’ye kadar sorunsuz bir şekilde internet çekebiliyor bu modem. Wifi özelliği olduğundan modemi nereye takarsanız takın oradan internetten faydalanabiliyorsunuz. İş yerinizdeyken evinize, evinizdeyken iş yerinize götürebiliyorsunuz. Şehirdışı herhangi bir yerde de bu taşınabilir sınırsız wifi internet modemini kullanabiliyorsunuz. Yani bugün tatile gidiyorsunuz diyelim, modemi yanınızda götürüp nerede fişe takarsanız takın internetinizi sorunsuz kullanabiliyorsunuz. Hatta otobüste ya da arabanızda bile modemi taktığınız sürece sınırsız wifi internet kullanabiliyorsunuz.

Hakan bana bunları anlattıktan hemen sonra başvuru bağlantısını gönderdi. Başvuru yapmak çok kolaymış gerçekten. Gönderdiği bağlantıya tıklayıp hemen başvuru formunu doldurdum ve beni aradılar. Aradan bir gün bile geçmeden hemen gelip kurulum gerçekleştirdiler ve internetimi teslim ettiler. Şu an istediğim her yerden sınırsız wifi internet modem kullanıyorum. Herhangi bir sorun da yaşamıyorum. İstediğim yerde istediğim diziyi ve filmi izleyebiliyorum. İnternet paketim bitecek derdim olmuyor. Telefonumun çektiği her yerde sınırsız internetim oluyor. İstediğim oyunları yine sınırsız oynuyorum ve en güzel yanı da fiyatının çok uygun olması. Bunun için sadece 129 TL para ödüyorum. Standart internet tarifleri zaten 100 lira ya da daha üzeri bir durumda zaten şu anda. Ben 20–30 TL fazla veriyorum ama zaten telefonuma o interneti yapmama gerek kalmıyor ve 20–30 TL için kendimi istediğim yerde istediğim kadar video, dizi, film izleme ya da oyun oynama mahrumiyetinde bırakmıyorum. Bence buna değdi. Şimdiye kadar hiç kesinti yaşamadım. Modem direkt baz istasyonları üzerinden internet çektiği için kesinti sorunum olmuyor. Çünkü baz istasyonlarında internet kopma sorunu gibi bir durum söz konusu değil. Bunu blogumda yazarak siz değerli blog okurlarımın da bundan faydalanmasını istedim.

Başka sınırsız taşınabilir internet paketleri de mevcut internette. Ama fiyatlar o kadar uçuk rakamlar ki ne alabiliyorsunuz ne de kullanmak istiyorsunuz. Şimdiye kadar en ucuz sınırsız taşınabilir wifi internet modemi bu diyebilirim. Başka da bu şekilde, bu fiyata sunulan sınırsız bir wifi internet yok zaten. Dilerseniz araştırabilirsiniz. Ben üç gün boyunca araştırdım ve en uygun bu olduğundan bunu yaptım.

Tıklayın: BURAYA TIKLAYIP BAŞVURU FORMUNU DOLDURDUĞUNUZDA SİZİ ARIYORLAR VE KURULUMUNUZU GERÇEKLEŞTİRİYORLAR

Umarım her zamanki gibi çok faydalı bir yazı olur sizler için. Bu yazımı da hayata ve insanlara katkım olsun diye yazmak istedim. Okumanın, paylaşmanın, paylaştıkça mutlu olmanın ve insanlığa katkıda bulunmanın sınırı yok. Hayata katkı sağlamaya okuyarak, araştırarak ve yazarak devam edeceğim.

Bu yazımı okuyan tüm değerli blog takipçilerime teşekkür ediyorum.

Sevgiler, selamlar herkese.
Murat ÇELİK

--

--

Murat Çelik’in Teknolojiye Dair Yazıları
0 Followers

Orta Doğu Teknik Üniversitesi mezunu. İnternet kurdu. Okur, yazar, paylaşır ve teknolojiye can verir.