کسب اطلاعات در مورد کاشت های فوری ایمپلنت

mywork 2018
2 min readDec 16, 2019

ایمپلنت فوری چیست؟

به عنوان یک قاعده ، 2–6 ماه پس از کشیدن دندان و سپس کاشت آن صبر می کند. در کاشت فوری کاشت را در صورت لزوم بلافاصله پس از کشیدن دندان قرار می دهیم ، و در صورت لزوم فواید آن کاهش قابل توجهی در طول درمان است.

وقتی بیمار تحت این درمان قرار می گیرد ، باید یک راهنمای جراحی برای قرار دادن دقیق ایمپلنت طراحی و ساخته شود و پس از قرار دادن ایمپلنت یک پروتز موقت (ترجیحا ثابت) برای جایگزینی دندان و حفظ زیبایی بیمار انجام شود تا بیمار در طول دوره تحت درمان قرار بگیرد. درمان دندان نیست.

استخراج دندان و قرار دادن ایمپلنت

در نواحی زیبایی شناسی ، کشیدن دندان باید بسیار مراقب باشد و دندان بدون هیچگونه فشار و آسیب به استخوان ، که اصطلاحاً به عنوان “اتمی و محافظه کار” شناخته می شود. پس از برداشتن دندان ، ناحیه باید با مسواک زدن و مسواک زدن تمیز شود. یک اشتباه بسیار شایع که توسط برخی از دندانپزشکان انجام می شود ، قرار دادن ایمپلنت دقیقاً در جهت دندان است. با این حال ، محور کاشت باید کمی از دندان قدام پایین باشد.

شرایط کاشت فوری چیست؟

عدم وجود عفونت در استخوان مجاور.
مقدار قابل قبولی از استخوان برای قرار دادن ایمپلنت وجود دارد.

آیا کاشت های فوری نوع خاصی از کاشت هستند؟

با وجود مارک های مختلف ، ایمپلنت ها را می توان بلافاصله قرار داد. با این حال ، برخی از مارک ها از لحاظ ساختاری و سطحی خاص دارند که باعث می شود آنها برای این منظور مناسب تر شوند ، از جمله شکل ضعیف تر کاشت و خاصیت سطح مانند فعال بودن (SlA فعال) که باعث می شود سطح کاشت از سطح انرژی بالاتری برخوردار باشد. و از نظر آب مطبوع هستند ، که باعث می شود آنها سریعتر از سایر کاشت ها بهبود یابند.

ویژگی های کاشت فعال SLA چیست؟

استرومان
IPS

منبع: کشیدن دندان و قراردهی ایمپلنت فوری

--

--