【工作假期/移民準備】唔益電訊商 儲值咭養電話號碼親身體驗

Natalie
Feb 13, 2022

--

之前去working holiday個年白白交左3千幾蚊電話費,臨走之前其實有問過CXL有冇得轉plan,遲啲返黎香港先resume返本身個約,咁啲sale屎梗係答我唔得啦,結果就係要「專重合約精神」繼續比錢囉⋯⋯輾轉繼續用左一段時間,直到舊年就完約,發現轉儲值卡可以每月幾十蚊就keep到number加埋data上網,完全諗唔到有咩必要比電訊商綁死又長期又貴嘅上台plan!成功脫離魔掌,用左1年想同大家分享一下:

(非會員可按此繼續閱讀)

Photo by Priscilla Du Preez on Unsplash

上台時期

由於本身個plan data用量唔夠,我個陣都有加一張百幾蚊100GB既365日期限既太空卡(即係街邊檔買個啲「年卡」)用黎上網,插雙卡咁用(thanks to iPhone 11終於有雙卡),其實都冇咩唔方便,已經好過join啲好貴既無限上網plan,或者每個月加錢買data,FYI我每個月用量大概係10–15GB左右。

轉儲值咭既turning point

多謝連登巴打「春香閣下」既懶人包,知道左一啲可以攜號轉台用既儲值咭,一年最低消費都唔使$100。我最後揀左3既「國際萬能卡」(俗稱「3萬」),頭一年$90包8+4GB數據,但張卡並唔係去3門市開,而係要去一間叫「手提電話直銷中心」既商戶,填form轉台,再自己開卡同增值買plan(一年後既今日已經有啲儲值咭直頭可以自己網上搞攜號轉台,更加方便)。係有啲麻煩,但1年可以慳至少$1000,我又咁憎綁合約,完全諗唔到唔去搞既理由。

要機主本人去填form同交身分證副本,之後張卡個框(卡主證明)千祈唔好唔見,萬一唔見左張SIM仔要補領冇左佢就gg。

轉左儲值咭初期我都係用返本身用開張年卡上網,我唔睇片對網速要求唔係好高,不過張卡幾個月後玩完,想買新卡之際留意到個陣3同百佳出左張SoSIM,$33/50GB 42Mbps/30日(依家有60GB),我就肯定用唔晒,雖然貴過買年卡但唔使就住用data,數據多左又速度快左就試試佢。以結論黎睇,3萬加SoSIM已經好夠玩,仲有多個電話號碼用添!而且依家SoSIM都有得攜號轉台,正正就係用app已經申請到,超方便,已經介紹左比同事用。仲有一點,SoSIM最抵個plan係$88/120GB for 90日,唔係經常要share hotspot既話應該夠用有突,所以依家其實單卡用SoSIM已經搞掂

儲值咭優缺點

優點:抵用(平,數據多)、彈性選擇(無合約隨時轉台)、可用作過冷河

--

--

Natalie

2018年瑞典工作假期開荒牛,2019年滯港至今,開關後報復式旅遊,閒時鐘意介紹平嘢。目前以自由工作形式供稿予大型網站(涵蓋旅遊、著數及親子),間中為企業撰寫PR/宣傳文案,歡迎接洽。 IG: journeyfromhk | Email: natalie.lau@journeyfromhk.com