瑞典工作假期攻略:斯德哥爾摩搵屋篇

Natalie
2 min readOct 16, 2018

--

係瑞典想租屋其實幾複雜,今次暫且唔講呢度既住屋制度,集中簡單介紹一下有意過來working holiday既朋友有咩渠道可以搵到放租資訊:

Stockholm其實比較少share house,大部分都係放租一間房,想租整個apartment亦都唔容易,建議未過來之前做多d資料搜集(我自己係真係盲舂舂)。

1) Facebook

我所知有兩個比較大型既群組,“Find Room/ Roomate in Stockholm”、“People looking for a flatshare in Stockholm!”,租盤其實唔多,而且有部分可能只係短租一兩個月,暑假個陣特別多呢類房源。不過,Facebook上面都有不少騙子,如果冇相冇detail冇價錢又留言叫你PM佢個d請提高警覺,記得親身睇屋之前千祈唔好匯錢,可以的話就白紙黑字簽合約!

2) Blocket

Blocket呢個網除左搵屋,仲有二手買賣同招聘等等既廣告,係瑞典人常用既網站,所以基本以瑞典文為主,請自行google translate。我係喺呢度搵到屋既。

3) 社交軟體群組

香港人working holiday有個Telegram group,隔好耐都會有人幫房東放租,而中國人圈子/留學生等等會有自己的wechat群組(利申本人沒有we7)。聽聞中國人放租的房間比較便宜,有興趣的話請用自己的方法上網搵。

4)Airbnb

呢個會係短期未搵到地方落腳既解決辦法。

基本上無時無刻都有人搵緊屋,初初黎既時候因為只book左7晚hostel,所以對盡快搵屋都好有壓力,本身未到Stockholm之前其實有同一個屋主傾緊,約好等我一去到瑞典就睇屋,點知想約時間個陣佢拖左我兩日先同我講間房已經租左比人,我真係呆左,咁我同你傾黎托?但事實證明佢根本唔憂冇人租,甚至仲可以揀租客,有d講明要你有穩定工作先考慮,或者只想租比學生/女性等等。對租客黎講,租盤手快有手慢無,不妨問多幾個,到對方有feedback先再揀,因為有好多屋主其實都唔應機既。

--

--

Natalie

2018年瑞典工作假期開荒牛,2019年滯港至今,開關後報復式旅遊,閒時鐘意介紹平嘢。目前以自由工作形式供稿予大型網站(涵蓋旅遊、著數及親子),間中為企業撰寫PR/宣傳文案,歡迎接洽。 IG: journeyfromhk | Email: natalie.lau@journeyfromhk.com