超推薦瑞典魚湯:斯德哥爾摩「Kajsas Fisk」

Natalie
3 min readAug 19, 2018

--

係Stockholm有冇好野食?我覺得話晒都係大城市,你使得起錢都唔會話冇美食,但同時應該冇人因為想食好西而黎瑞典旅行。

好,入正題,今日想介紹既係無論網上定喺呢邊住既香港人都推介既Kajsas Fisk!呢間食肆位於Hötorget Station附近Filmstaden Sergel戲院右側商場Hötorgshallen既地庫「高級街市」入面,因此我唔會叫佢做餐廳,你可以想像佢個格局好似開放式既delifrance咁。

Kajsas Fisk 係TripAdvisor同google上既評價高達4.5/5,唔少旅遊blog都會提到佢,魚湯係佢招牌菜,一碗盛惠SEK120(約HKD110),或者有人會問,湯都過百蚊一碗?其實佢有麵包、餅乾同沙律菜任食既,而且湯飲完仲可以refill!!雖然個名係fish soup,但其實可以叫海鮮湯,除左好多魚肉仲有蝦同青口,羅宋湯底再加上超濃海鮮味真心冇得輸!我另外仲叫左一份三文魚,收銀哥哥聲稱三文魚都係出名,但我覺得還好啦,冇好令我驚豔,同場見好多人叫pasta,應該都可以一戰~

小插曲,我問收銀哥哥拎英文menu,佢問我係邊度黎,我答HONG KONG,佢竟然話We have CANTOESE and CHINESE menu!我心諗「???」本來答佢有英文menu就得,但諗諗下覺得好奇,就叫佢拎個Cantonese menu黎睇下,原來佢係有繁簡體中文menu,雖然繁體版入面都有殘體字(已fail),但我已經好appreciated,我一講Hong Kong佢就知我地係用Cantonese,其實係斯城香港人應該都唔算罕見(遊客仲好多下,市中心實聽到廣東話)。

KajsasFisk

地址:Hötorgshallen 3, 111 57 Stockholm (地鐵綠色線Hötorget站)

營業時間:星期一至四11–18,星期五11–19,星期六11–16,星期日休息!

--

--

Natalie

2018年瑞典工作假期開荒牛,2019年滯港至今,開關後報復式旅遊,閒時鐘意介紹平嘢。目前以自由工作形式供稿予大型網站(涵蓋旅遊、著數及親子),間中為企業撰寫PR/宣傳文案,歡迎接洽。 IG: journeyfromhk | Email: natalie.lau@journeyfromhk.com