НОВИНИ В ОБЛАКА
3 min readDec 24, 2022

Коледно интервю с г-н Димитър Колев, кмет на район Западен

Али и Стефи: Г-н Колев, трудно ли е да си кмет и защо?

Г-н Колев: Да, не е лесно да си кмет, трудно е , защото трябва да правиш така, че хората, които живеят в твоя район, град или село, да живеят по-добре. Това да се случва благодарение на кмета, на това колко е активен той и какви решения взима. Решенията невинаги са лесни, кметът не ги взима самостоятелно, той ги взима след консултации със своите експерти. Тук има експерти, които са по строителство, по екология, по различните дейности, които се извършват в общината. Работата е много отговорна, защото от това зависи качеството на живот в района, който управляваш. Отговорна и трудна работа е.

Али и Стефи: Какво е за вас Коледа и как ще прекарате празниците?

Г-н Колев: Коледа е един от най-светлите празници, ще го прекарам по традиция със семейството ми — с моите родители, имам три дечица — най-голямата ми дъщеря е на 22 години, синът ми е на 15, а най-малкото ми дете е на 2 години и три месеца, ще бъдем и със сестра ми, нейните деца, така че ще направим едно голямо семейно тържество.

Али и Стефи: Успяхте ли да сбъднете някоя своя мечта през изминалата година?

Г-н Колев: Това е интересен въпрос. Може би трябва да се раздели на две — мечта в работен план и мечта в личен план. Като цяло, това, което съм си набелязал като работа като кмет, успях да свърша. В личен план — да, абсолютно съм доволен. Годината обаче не беше от най-лесните. Войната, която започна в Украйна, доведе последствия след себе си — животът поскъпна, инфлацията, общините започнаха да работят по-трудно, защото цените на материалите се вдигнаха, но въпреки това успяхме да се справим. Надявам се следващата година да е по-добра и по-мирна.

Али и Стефи: Написахте ли писмо до Дядо Коледа?

Г-н Колев: Писахме с децата. Тяхното писмо е и мое писмо. Лично мое не съм написал, имам още някой ден, ще седна и ще напиша. Но ако трябва да кажа какво бих написал в писмото до Дядо Коледа, то е, искам да донесе повече мир, благоденствие, спокойствие и сигурност на хората по света. Да няма повече война и да има мир.

Али и Стефи: Кой е вашият мечтан подарък?

Г-н Колев: Материален такъв нямам. Най-големият подарък е всички хора около мен да бъдат здрави.

Али и Стефи: Пожелайте нещо на нашите съученици и учители от ОУ „Елин Пелин“!

Г-н Колев: Във връзка с предстоящите светли празници желая на вас и на вашите родители здраве, мир, благоденствие . Пожелавам и през следващата година да бъдете все така упорити, както досега. Вие сте едно иновативно училище, което постоянно ни изненадва с различни инициативи. Поздравления на вашата директорка госпожа Вангелова, на вашите учители, разбира се, поздравления и за вашите родители, защото работата е съвместна. Пожелавам на всички една здрава година. И с това интервю, и с хорът „Елина“, който ме посети преди вас, виждам колко талантливи деца учите в ОУ „Елин Пелин“ и искрено ви желая успехи и през следващата година и да се виждаме по-често.

Репортери: Стефания Мантос, Александра Димова

НОВИНИ В ОБЛАКА

"Новини в облака" е електронен вестник на ОУ "Елин Пелин", гр. Пловдив, част от НП "Занимания по интереси"