Kişisel Blog Sayfama Hoş Geldiniz :)

Hakan Yerlikaya
3 min readMay 18, 2018

--

WP Sosyal, kişisel blog sayfama hoş geldiniz 🙂

Kişisel blog sayfası mı denilir?

Başka bir şey mi denilir?

Herhangi bir fikrim yok!

Benim kim olduğumu merak ediyor ve günlük yaşantısı hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, tamamen ben olan hakkımda sayfamı ziyaret edebilirsiniz.

Sadece bir çevrim içi sayfam olsun düşüncesi içerisindeydim ve bunu bir yerlere iyi yada kötü bir şekilde aktarabilmek amacıyla bu yola giriştim.

O kadar detaylı konulara hakim birisi değilim ve sizlere akıcı bir makale hazırlamaya bilirim belki ama elimden geldiği sürece sağdan soldan bilgileri okuyup sonrada harmanlayıp sizlere faydalı içerikler sağlamak amacım.

Aslında kişisel adıma ait bir blog adresim bulunuyor ama bir değişiklik olsun diye böyle bir şeye karar verdim. Karar vermemin sebebi ise önceki sitelerimde kopya içerikli sayfalar oluşturarak, üst sıralarda olmaktı amacım ama sandığım ve düşündüğüm kadarıyla hiç bir şey istediğim gibi olmamıştı.

Şuralarda hata yaptığımın farkındaydım; Ziyaretçi başka bir sitede paylaşılan içeriğe muhtemelen göz atmıştır ve büyük ihtimalle de o içerik ya hoşuna gitmedi yada istediği cevabı belki alamadı? Bende o içerikleri hep kopya yapıştırmam olmuştu.

İyi veya kötü arama sonuçlarında o kadar kişisel blog sayfalarını dolaştım herhalde 🙂

Hepsi birbirinden farklı ve birbirinden farklı ziyaretçiler tarafından değişik değişik yorumlar yaparak siteyi zenginleştirmişler.

Bende o kadar para vererek oluşturmuş olduğum kopya içerikli sayfaya ne gelen bir ziyaretçi nede beni mutlu edebilecek bir tane yorum geldi. 🙂

Biraz moral bozukluğu ve siteye bir müddet ara verdikten sonra tekrar giriş yaptığımda.

Ne göreyim, gözlerime inanamadım hiç 🙂

Binler yada on binlerce yorumlar gelmiş ve benim onayımı bekliyordu. Belki oturup o yorumları saatlerce okuyacak her birisine de cevap verecek ziyaretçilere yardımcı olacaktım.

Birde ne göreyim :O

Saçma sapan yorumlar,yabancı kişilerin yorumlar yapması ve kopya olarak oluşturduğum içerikle alakası olmayan öyle yorumlar vardı ki ne olduğunu anlamış değildim.

Biraz araştırma yaparak, yapılan onlarca yorumun hepsi birbirinden değersiz ve spam yorumlar olduğunu anlayınca, hiç bir şeyin istediğim doğrultusunda gitmediğini yavaş yavaş anlıyordum.

Bugün, yıllardır kullanmış olduğum, GoDaddy hosting firmasının beynimde hep kopya içerikli site oluşturup herhangi bir yere varamadığımı ve hız konusunda ise istediğim performansı alamadığım dolayı, Türk şirketleri ile çalışma kararı aldım.

İçindekiler

Kişisel Blog Sayfama Hoş Geldiniz 🙂

Bu ilk kişisel sayfam ve özgün içeriklerin bol olacağı bir site ile yayım hayatına geçtiğim için içimde bir kıpırdama var. İnşallah blog sayfası dünyasında kaliteli kişisel blog sayfaları yerinde yerimi alabilirim.

Bu belki biraz zor ve zaman alacağını biliyorum ama sabretmek her zaman iyidir.

Şimdilik bekleyeceğiz ve göreceğiz.

Sizlerinde bir kişisel blog sayfanız olması istiyor ve herhangi bir tecrübeniz olsun veya olmasın WordPress blog kurma makaleme göz atarak sizlerinde bir blog sayfanız olabilir ve Yoast SEO eklentisi kullanarak arama motoru optimizasyonu sorunlarınızı rahatça halledebilirsiniz.

Birkaç değişiklikle beraber yeni olarak çalışmaya başladığım Turhost hosting firması da hayırlı olur ümidiyle.

Kişisel Blog

Turhost Hayırlı Olsun

Şuana kadar hiç ülkemize ait olan bir hosting firması ile çalışmak nasip olmamıştı. Bugün boş zamanımı da değerlendirerek, bir değişikliğe karar verdim ve Turhost hosting firması seçimini yapmış bulunmaktayım.

Yaşadığım tecrübeler ve makale yazabilme öz güveni ile çalıştığım firmanın ne kadar iyi yada ne kadar kötü olduğu hakkındaki yorumlarımı ilerleyen zamanlarda belirteceğim.

Originally published at wpsosyal.com on May 18, 2018.

--

--