Bilişimde Kariyer Zirvesi 2017

Okan Çiftçi
2 min readMay 4, 2017

--

2 Mayıs 2017'de gerçekleşen zirvede normalde gitmeyi düşünmüyordum ancak sonradan kararımı değiştiren olaylar oldu.

Manisa merkez genel olarak dağınık bir yapıya sahipti ancak Celal Bayar Üniversitesi kampüsü Adnan Menderes Üniversitesi Kampüsünden daha güzeldi diyebilirim.

Etkinlikte ki konuşmacıların çoğunu tanımıyordum etkinliğe gitmek bundan dolayı önemliydi benim için farklı görüşler farklı fikirler demekti.Bundan dolayı etkinlik verimli geçti diyebilirim . Sabah 6:30'da uyanmış erkenden yola çıkmıştım etkinlik alanında 11'de ancak olabildim.

İlk salona girdiğimde oturacak koltuk 1 tane vardı,en önde bende geçip oturdum ancak sonra orasının konuşmacılar için hazırlandığını içimde garip bir his oldu. Bende ayağa kalkıp ayakta takip ettim konferansı. Konferans salonu biraz küçüktü,havada sıcak olunca bütün salon pişiyordu sonradan havalandırmalar açıldı. Genel olarak açılış konuşmasında endüstri 4.0 konuşuldu .

Gürcan Serbest’in konuşması çok merak ediyordum açıkcası ancak gelemedi kendisi başka bir zaman görmek dileğiyle diyelim.

Birçok konuşmacı vardı ancak benim en çok dikkatimi çeken 2 kişi vardı .

Ozan Uçar ve Burak Selim Şenyurt

Burak Selim Şenyurt’un konuşmasıyla başlayalım çok güzel bir diksiyonu vardı. Çok güzel tavsiyeleri ve çok canlı bir insandı. .Net hakkında çok bilgili olduğundan bir kaç soru sorma fırsatım oldu çok sıcakkanlı bir insandı C# çok sevdiğinden olucak galiba oğluna Sarp ismini vermiş bu beni güldürmüştü gerçekten Burak hocanın işine sevgisini gösteriyordu.

Ozan Uçar ise siber güvenlik hakkında bilgilerini paylaştı bizimle, siber güvenliği merak ediyor olsam da ve çok fazla açığın olduğunu düşünsem de ileride fazla ilgilenmeyi düşünmüyorum ancak zaman neler getirir insan bilemiyor tabi. Ozan Uçarın sunumu internette bulabilirsiniz . İşin gerçekte durumu ne ise bize onu anlattı .

Etkinlik ulaşım açısından çok güzel planlanmıştı çeşitli yerlerden otobüsler yardımı ile dinleyiciler etkinlik alanına getirilip götürüldü.

Webtures sponsorluğunda bu 2 kitap ise hediye edilmişti bana.

Etkinlik genel olarak güzel geçmişti ancak yinede görüşemediğim kişiler olduğundan istediğim gibi olmadı diyebilirim.

Başka bir yazıda görüşmek üzere …

--

--