Okan Uckun
4 min readAug 25, 2016

Printler yayında; Print’s are online Now.

Selam arkadaşlar.

Uzun bir süredir print konusunda çalışıyordum.Tasarımlar, doğru teknik, doğru kağıt seçimi derken temmuz ayının ortasında tüm baskılar tamamlandı.Fakat paypalın türkiyeden çekilmesiyle birlikte siteye aktif satış durumu sekteye uğrayınca alternatif bir çözüm üzerine çalışmak gerekliydi ve tüm sıkıntılarıda atlatarak şuandan itibaren web sitemin shop bölümü tekrar aktif durumda.

Şuan da 2 adet 110 x 80 olmak üzere ; sadece 10 adet basılmış olan ‘ Wind Geometry’ ve ‘ Perfect Circle’ ve 65 x 45 boyutlarında 50 adet basılmış olan ‘ Wave Geomerty’ satışta.

‘ WIND GEOMETRY ‘

Wind Geometry ve Perfect Circle’nin baskıları bir süre önce bundan sonraki tüm Printlerin baskısı için Sponsorluk anlaşması yapmış olduğum dünyanın açık ara en kaliteli kağıt üreticisi ‘ Hahnemühle ’ nin 100% Pamuktan sıkıştıralarak ürettiği 450 gram ‘ Copperplate Paper ’ lara basıdı.Her birisinden ise sadece 10 adet mevcut.birkez daha Basılması ise söz konusu degil.

‘ PERFECT CİRCLE ‘

Wave Geometry ise ‘ Hahnemühle ’ Sponsorluğu öncesinde basıldığı için türkiye’de yüksek gramajlarda elde eldebileçeğimiz en kaliteli kagıt olan 350 gram ‘ Schöller ’ basıldı.Boyut ise 65 x 45 cm ebatlarında.Sadece 50 adet ve bu tasarımda diğerleri gibi tekrar basılmayacak.

‘ WAVE GEOMETRY ’

Print üretmek konusu ise aslında benim adıma bir dönemin başlangıcı oldu.Birçok tasarımcı gibi tabi ki hayal ettiğimiz şey insanlara elle tutulabilir estetik malzeme üretmek ve bunları bir şekilde hayatınızın bir parçası olarak sizinle olmasını istemek.Bu ürünlerde herhangi bir sipariş kaygısı güdülmeden tamamen benim estetik anlayışımla hazırlandılar.Hazırlarken keyif aldığım tasarımların sizlerin estetik zevkine sunmak adına üretilmiş işler.

Yeni bir dönemden kastım ise aslında en başından beri isteğim olan bu tasarımlara sizlere gelip görülebilir, izlenilebilir bir haliyle galery veya bir mekan kaygısı gütmeden sizlere sunmaktı.Şuanda kendi adıma bunu yapabilecek kadar insana ulaştığımı düşünüyorum ve siz işlerimi destekleyen herkese sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum.Yakın zamanda bu tasarımlar dışında sadece 1 adet basılmış olan 12 Printle 12 ülkede sergi açmak üzere yola çıkmaya başlayacağım.USA, Canada , Ingiltere, Almanya ,Irlanda ,Iran , Rusya ve Çin bu ülkelerden bazıları.Bu yeni platformda da görüşmek üzere.

Dukkan için: http://www.okanuckun.com/#!shop/g4skt

iyi kalın.

Fotoğraflarda detaylı olarak tasarımları inceleyebilirsiniz.Sipariş verdiğiniz taktirde korumalı bir paket eşliğinde Evinize kadar ücretsiz olarak iletilecekler.

Hello guys,

I’ve been working on the prints for a proper long time now. While I was looking for the right materials to use I just lost track of time. I couldnt receive any orders because of the pay-pal stuff that’s been going on with the country so far(had to find an alternative solution) but all in all, the shop is online now and all the prints are available to purchase.

I have two designs printed out in size 110×80 “Wind Geometry” & “Perfect Circle” only 10 pieces, and also 50 copies of 65×45 titled “Wave Geometry” on sale at the moment.

‘ WIND GEOMETRY ‘

With “Wind Geometry” and “Perfect Circle “I’ve been using the 450 gram Copperplate Paper which is the best printing paper out there made by Hahnemühle 100% Cotton. They’ve agreed to support the next series of prints I will be doing. Only 10 is made and another run of these series are out of the question. There will be no other copies made by me.

‘ PERFECT CIRCLE ‘

I did not have the sponsorship with Hahnemüller when I did “Wave Geometry” so I used the best option I had which was 350 gram Schiller to print on. The sizes are 65x45 cm, there is only 50 copies of it and like the other ones none will be produced again after its gone.

‘ WAVE GEOMETRY ‘

It’s an important move for me to start running some prints. Like other designers I too imagined producing aesthetic materials and provide them into your daily lives. It was really fun to work on ad I really did not think about how good will these sell or will they sell ever, their only purpose is to please the eye only, nothing more.

By saying an important move -which it really is for me- I wanted to provide something that you’ll be able to walk up in front of and enjoy without having the argue of where and how.I think I have enough people interested in my art so finally I can do this, thank you all who supports my work. Besides the ones are live on the site now, I will be making an another serie of 12 made of a single design. I will travel to 12 different countries to have an exhibition in each one of them, which some of are; USA , Canada, England, Ireland, Iran, Germany, Russia, China. See you on this new platform.

For shop: http://www.okanuckun.com/#!shop/g4skt

Take care.

Okan Uckun

This is a journal that I share some of the tattoos and designs in my portfolio, My inspirations and my experiences from the trips I make.