Verilen Demeçler!

Osmanersin
2 min readJan 29, 2024

--

Sezonun ilk grand slam tenis turnuvası Avustralya Açık’ın tek erkekler finalinde Rus Daniil Medvedev’i 3–6, 3–6, 6–4, 6–4 ve 6–3’lük setlerle 3–2 yenen İtalyan Jannik Sinner şampiyon olmuştu.

Jannik Sinner Grand Slam Şampiyonu

Maç sonunda verilen demeçleri sizler için toplamak istedim. Keyifli okumalar!

Rafa maçı özelinde soru sorulmasına karşılık Medvedev:

Rafa maçı hakkında fazla düşünmedim çünkü gerçekten onu yenmeye çalışmıştım. Dolayısıyla herhangi bir sorun olduğunu düşünmüyorum. Aksi takdirde — düşünseydim- sezon boyunca kaybedeceğim çok fazla maç olurdu. Ve bugün, yine, iki set öne geçtiğimde aniden oynamayı bıraktığımı baseline gerisine gittiğimi ve loblar falan yapmaya başladığımı hissetmedim. kritik hatalar yaptığımı düşünmüyorum. Bence olan şu ki, Sinner daha iyi oynamaya başlamıştı, taktiksel olarak biraz farklıydı çünkü maçın başında ona farklı bir şey göstermiştim ve bu agresiflikti… Fiziksel olarak biraz yoruldum ama diğer her maçta rakiplerim bundan faydalanamadı ya da onlar da yoruldular. Jannik’te bu yorgunluk olmadı. Beşinci sette her maçta olduğu gibi kendimle gurur duymaya başlamıştım… Savaşıyordum, koşuyordum. Yarın bacaklarımı hissetmezsem benim için sorun değildi. ‘’Bugün son noktaya kadar elimden gelen her şeyi deneyeceğim dedim’’ ve yaptım. Sonunda bazı şeyler oldu ki, adrenalin yükseliyordu, daha önceki rakiplerim kadar yorgun görünmüyordu Sinner. Daha iyi oynamaya başlayıp devam etti. Ben biraz yoruldum. Servislerim biraz kötüye gitti. Böylece momentum taraf değiştirdi ve bunu tekrar eski haline döndürmek için gerçekten uğraştım çünkü tenis bu demek… Ama bunu yapmayı başaramadım ve bu yüzden kazanan o oldu ve kupaya ulaştı.

Jannik Sinner:

Ekibime teşekkürler! Sahada bulunan ve evden izleyen herkes benimle birlikte çalıştı. Her gün, hatta turnuva sırasında daha iyi olmaya, güçlenmeye ve durumu biraz daha iyi yapmaya çalıştık. Benim için kolay değildi.

Çok gururluyum! Çok zorlu bir maçtı. O (Medvedev) çok iyi başladı. Beni sahada dolaştırdı. Oyun planımı devre sokamadım ama üçüncü sette bir şekilde küçük şanslar arıyordum ve bunu değerlendirme fırsatı buldum. Maç değişti ve bunu düzelttiğim için mutluydum. Şu anda çok fazla duyguyu aynı zamanda yaşıyorum. Oturup bunu sindirmem gerekiyor ama şunu söylemeliyim ki bu inanılmaz bir duygu.

Aileme çok teşekkür ederim! Başka sporla uğraştım ve bana asla baskı yapmadılar. Bu özgürlüğün mümkün olduğu kadar çok küçük çocuklar için de mümkün olmasını diliyorum. Bu yüzden kendi aileme de çok teşekkür etmek istiyorum.

--

--