کتاب ۳۶۵ روز بدون تو رایگان

PD8XSEO
2 min readAug 28, 2024

--

کتاب ۳۶۵ روز بدون تو

کتاب 365 روز بدون تو غلامرضا برهمند: اگر میان شما و معشوقتان جدایی بیفتد، تا چند روز بعد از آن عاشقش می‌مانید، بعضی‌ها تا سال‌ها بعد عشق شان را فراموش نمی‌کنند و بعضی دیگر زودتر با عواطف شان کنار می‌آیند، جدایی ملغمه‌ای از عواطف پیچیده و متناقض را در قلب می‌ جوشاند که مواجه شدن با آن‌ها کاری دشوار و دردناک است. کتاب 365 روز بدون تو رایگان بدون تو همین عواطف را در قالب دل نوشته‌های کوتاه روزانه نشان می‌دهد. به گونه که در خرید کتاب 365 روز بدون تو می تواند راهی باشد برای اشتی با معشوق خود. برای اطلاعات بیشتر درباره پی دی اف کتاب 365 روز بدون تو با سایت پروژه دانلود همراه باشید.

درباره و خلاصه پی دی اف کتاب 365 روز بدون تو
کتاب 365 روز بدون تو غلامرضا برهمند، یک کتاب شعر مینیمال و احساسی است که در آن نویسنده هر روز اشعاری را، برای غلبه بر احساسی که نسبت به عشق سابق خود داشته به رشته تحریر درآورده است. کتاب شامل 200 صفحه است و حس نویسنده از روز اول و لحظات پر درد جدایی تا زمانی که با این موضوع کنار میاد و به آرامش رسیده رو به صورت اشعار و جملات کاملا احساسی بیان کرده است.

دانلود رایگان پی دی اف کتاب 365 روز بدون تو
____________________________

📕نام کتاب: کتاب ۳۶۵ روز بدون تو تلگرام
____________________________

🖊️نویسنده: غلامرضا برهمند
____________________________

📃تعداد صفحات: 62 صفحه
____________________________

🏷️موضوع کتاب: شعر خارجی
____________________________

بخشهایی از خرید کتاب 365 روز بدون تو
روز 197 شاید یه روز، دوباره هم رو ببینیم و برای همدیگه توضیح بدیم که واقعاً چه اتفاقی افتاد شاید یه روز، بالاخره درک کنیم تا اون‌موقع برات بهترین آرزوها رو دارم و امیدوارم بتونی همه اون کارهایی که دلت می‌خواست انجام بدی رو انجام بدی

بیوگرافی کوتاه از غلامرضا برهمند
فعالیت در مرکز نشر دانشگاهی به عنوان مصحح (نمونه خوان) و دستیار فنی در آماده سازی تصحیح کتاب ها و مجلات مخصوصا مجله تخصصی باستان شناسی و تاریخ .

--

--