چگونه کفش مجلسی را با لباس‌های خود ست کنیم؟

Powerwater
5 min readDec 12, 2023

پوشیدن کفش‌ مجلسی را هر خانم و آقایی دوست دارد. اینکه شخصی در یک مهمانی به صورت خاص بدرخشد و جذاب و زیبا به نظر برسد اعتماد به نفس او را بالا می‌برد. اگر خانمی هستید که در هنگام خرید کفش مجلسی زنانه پاشنه دار به دنبال کفش‌های پاشنه‌بلند هستید کشیده‌تر دیده شدن را دوست دارید. شاید در هنگام خرید ناگهان یک جفت کفش قرمز پاشنه بلند نظرتان را به خودش جلب کند اما از در خرید آن مردد شوید. چرا که واقعاً نمی‌دانید آن کفش با آن رنگ را با چه لباسی ست کنید. ممکن است آن را بخرید و در گوشه کمد خود بیاندازید، آن را بخرید و با لباسی که هیچ هماهنگی با آن رنگ ندارد بپوشید، و یا به کل از خرید آن منصرف شوید.

هیچگاه خود را آرزو به دل نگذارید. سعی کنید چیزهایی که به آن علاقه دارید را برای دل خودتان هم که شده برای خود بخرید و از آن لذت ببرید. اما به دنبال روش‌های ست کردن آن با لباس خود باشید. چرا که اگر کفش تان زیباترین و بهترین کفش باشد ولی هیچ تناسبی با لباس‌تان نداشته باشد جذابیتی برایتان ایجاد نخواهد کرد. اگر می‌خواهید کفش مجلسی پاشنه‌بلند با هر رنگی که دوست دارید بخرید در این مقاله با ما همراه باشید تا اصول ست کردن آنها را با انواع لباس‌ها به شما بگوییم. با ما همراه باشید.

ست کردن کفش مجلسی زرد با لباس

کفش مجلسی زرد رنگ انتخابی جسورانه است که زیبایی و جذابیت خاصی دارد. در کل رنگ زرد در میان سایر رنگ‌ها جلب توجه و چشمگیری زیادی دارد. از این رو توصیه می‌شود که از این رنگ کفش فقط در مجالس و مهمانی‌ها استفاده کنید. ست کردن کفش مجلسی زرد با لباس‌هایی خوب است که رنگ متضاد و رنگ هم‌خانواده با زرد دارند. مثلاً رنگ‌های سرمه‌ای و بنفش جزء رنگ‌های متضاد با رنگ زرد هستند. رنگ‌های قرمز، نارنجی و سبز جزء رنگ‌های هم‌خانواده با رنگ زرد هستند. از این رو برای ست کردن کفش مجلسی زرد لباسی با این رنگ‌ها انتخاب کنید.

ست کردن کفش مجلسی قرمز با لباس

کفش قرمز از کفش‌های زیبا و جذابی است که بسیاری از خانم‌ها یک جفت از آن را در کمد لباس خود دارند. داشتن این کفش با لباسی متناسب و هماهنگ، در مهمانی و مجالس جذابیت خاصی به شما خواهد داد. برای اینکه کفش مجلسی قرمز رنگ را با لباسی هماهنگ ست کنید کافی است رنگ‌های هماهنگ با رنگ قرمز را بشناسید. بهترین رنگ‌ها برای ست کردن کفش مجلسی قرمز رنگ‌های تیره، خنثی و مشابه رنگ قرمز است. مثلاً رنگ مشکی و سرمه‌ای، نارنجی و صورتی بهترین گزینه‌ها برای ست کردن با کفش مجلسی قرمز به شمار می‌آید.

ست کردن کفش صورتی با لباس

صورتی رنگ ملیح و زیبایی است که اکثر خانم‌ها آن را دوست دارند. اگر کفش صورتی را برای استفاده روزمره و استایل خیابانی‌تان می‌خواهید بهتر است آن را با شلوار جین طوسی بپوشید. رنگ طوسی و رنگ صورتی هماهنگی خاصی با یکدیگر دارند و در کنار یکدیگر جذابیت خاصی به شما خواهند داد. اگر کفش صورتی را برای مجالس و مهمانی‌ها می‌خواهید روش ست کردن کفش مجلسی صورتی را بدانید. این رنگ با لباس سبز استایل خاص و منحصر به فردی به شما خواهد داد.

ست کردن کفش مجلسی سبز

سبز رنگ خاص و زیبایی است که برای زیباتر دیده شدن نیاز است با در کنار رنگ‌های هماهنگ با خود قرار بگیرد. اگر دوست داری یک کفش مجلسی سبز بخرید روش ست کردن آن را هم یاد بگیرید. اگر برای کفش‌های راحتی و روزمره خود این رنگ را انتخاب کردید آن را با شلوار مشکی بپوشید. رنگ مشکی و سبز در کنار هم ظاهری ساده و شیکی به شما می‌دهد. اما اگر رنگ سبز را برای کفش مجلسی‌تان در نظر دارید رنگ‌های نزدیک به آن را برای لباس‌تان انتخاب کنید. رنگ‌هایی مثل طیف‌های مختلف رنگ سبز، رنگ زرد و طیف‌های رنگی مخالف آن مانند نارنجی و بنفش. این رنگ‌ها برای ست کردن کفش مجلسی سبز فوق‌العاده است.

ست کردن کفش مجلسی بنفش

کفش ارغوانی و یا بنفش انتخاب خاص‌پسندان است و شما را خاص و جذاب خواهد کرد. پوشیدن این کفش مجلسی با شلوار مشکی بسیار مناسب است. همچنین برای انتخاب رنگ لباس خوب است از طیف‌های هم‌خانواده رنگ بنفش و رنگ صورتی استفاده کنید. طیف‌های مختلف این دو رنگ برای ست کردن کفش مجلسی بنفش بسیار زیبا و مناسب است.

ست کردن کفش آبی تیره با لباس

این رنگ از آنجایی که تیره است برای هماهنگ کردن محدودیت چندانی ندارد. اگر از کفش آبی تیره برای استایل روزمره خود استفاده می‌کنید بهتر است آن را با شلوارهای تیره بپوشید. اما اگر کفش مجلسی آبی تیره را برای عروسی و یا مجالس خاص انتخاب کردید آن را با طیف‌ رنگ‌های نارنجی، قرمز، زرد و آبی ست کنید. ست کردن کفش مجلسی آبی تیره با این طیف رنگ‌ها بسیار خاص و جذاب است.

ست کردن کفش طوسی با لباس

رنگ طوسی از پرطرفدارترین رنگ‌هایی است که هر خانم و آقایی جذب آن می‌شود. اگر در فروشگاهی از کفشی با این رنگ خوشتان آمد و آن را خریدید به دنبال ست کردن لباسی با رنگ‌های هماهنگ با آن باشید. اگر کفشی که انتخاب کرده‌اید را می‌خواهید برای خیابان و روزانه استفاده کنید از رنگ‌های مشکی و طیف‌های رنگ طوسی برای هماهنگ شدن با آن استفاده کنید. اگر کفش مجلسی طوسی خریدید بهتر است آن را با طیف‌های رنگ صورتی و سفید بپوشید تا جذابیت شما چندین برابر شود.

ست کردن کفش مجلسی نارنجی

رنگ نارنجی انتخاب کسانی است که به صورت جسورانه خرید می‌کنند. چرا که این رنگ از رنگ‌هایی است که جلب توجه بالایی دارد. رنگ نارنجی جزء رنگ‌های گرم است و در چرخه رنگ‌ها مقابل رنگ آبی قرار داد. از این رو برای ست کردن کفش مجلسی نارنجی بهتر است آن را با لباس و یا شلوار آبی بپوشید. این رنگ‌ها در کنار یکدیگر شما را جذاب و زیبا می‌کند. البته می‌توانید رنگ‌های هم‌خانواده رنگ نارنجی هم برای ست کردن استفاده کنید. این رنگ‌ها شامل رنگ قرمز، رنگ زرشکی، رنگ قهوه‌ای و رنگ زرد است.

--

--