Ben Kimim?

Psikoloji Yağmuru
FC-EX
Published in
1 min readJun 9, 2022

Yağmur Ercan
yagmur98ercan@gmail.com

1998 yılında İzmir’de dünyaya geldim. Üniversite hayatıma İngiltere’de işletme ile başlasam da şu anda İzmir Ekonomi Üniversitesi’nde Medya ve İletişm Bölümünü bitirmek benim için çok doğru bir karar oldu. Psikoloji ile yaptığım çift anadal programını medya ile birleştirerek hayatımda iki sevdiğim konuyu bir araya getirmiş oldum. İlerleyen zamanlarda klinik psikolog olmak istemem dolayısıyla konumu terapi çeşitlerine çevirdim. Projemin içeriği birbirinden farklı terapi çeşitlerinin arka planını sizlere göstermek. Böylece bir psikoloğa başladığınızda ne ile karşılacağınıza dair bir fikriniz olabilir.

Bitirme projeminin formatını günümüzde bir şey okumaktansa başka işler yaparken dinlemeye evrildiği için blog sayfasından podcast serisine çevirdim. Meslek hayatımı konuşarak, karşımdakine bir şeyler anlatarak geçireceğim için bu proje kendimi konuşma konusunda geliştirmemi sağladı. Projemdeki her bölümde farklında konuklar ile konuşmak benim için çok öğretici oldu.

Bu proje benim için bir ödev olarak başladı. Ancak örnek aldığım gelecekteki meslektaşlarımla sevdiğim konularla üzerine sohbet etmek projenin hayatımdaki yerini farklı bir boyuta taşıdı. Serimi okul sonrasında da devam ettirmeyi planlıyorum.

--

--

Psikoloji Yağmuru
FC-EX
Writer for

Psikoloji Yağmuru podcast serisi farklı terapi çeşitlerini ele alıyoruz. Yaklaşımları o alanın uzman psikologları ile birlikte inceliyoruz.