恆常護理推薦:Aqua Peel 深層清潔兼補水

Ray Lee
Jan 14, 2022

--

好多朋友都問我,做Facial去邊間好?過往幾年,我都親身體驗咗好多間美容院,我最推介嘅係凱詩美容(Pretty Beauty)。

Pretty Beauty喺香港有25年歷史,亦都係香港其中一間大型美容院,Service有一定保證,而且好多最新嘅美容儀器,都係得Pretty Beauty先有架!

今日我就去咗Pretty Beauty做恆常保養:Aqua Peel 水鑽亮澤護理。

凱詩美容(Pretty Beauty)係每人一間獨立房,過程中只有客人同美容師,客人私隱度超高。而且每次用完房間,都會立即清潔,床上亦一次性即棄床墊,非常衛生。所以而家疫情,我都好放心去Pretty Beauty做Facial。

Aqua Peel水鑽亮澤護理

Auqa Peel即係坊間好多人講嘅 “污糟水”,可以唔傷皮膚 吸走黑頭粉刺,同時為皮膚補充水份。美容師會先幫我卸妝 洗面,然後就開始Aqua Peel療程。

我知好多朋友都有定期做針清,而我就選擇Aqua Peel,雖然價錢比針清貴少少,但係用儀器可以吸走哂黑頭,而且唔會做成皮膚發炎,毛孔亦唔會擴大。一個Aqua Peel療程有兩Part,清走黑頭之後,就會深層補水,令皮膚有返彈性,亦可以收細毛孔。

定期做Aqua Peel,皮膚會自然越來越靚,痘痘暗瘡、毛孔粗大問題,都會慢慢改善咗好多。做完Aqua Peel,美容師會人手幫我按摩面部,幫助皮膚吸收精華,然後敷埋Mask,雙重補水。

做完Facial,可以喺房慢慢化妝先出返去。做完療程唔洗急住走,可以喺大堂坐下,嘆返杯花茶先。如果有任何問題,都可以約美容顧問做諮詢,佢地會好細心解答你問題架。

短短一個小時嘅療程,我可以超放鬆,交比美容師幫我保養肌膚。真係得凱詩美容先比到我咁多信心,同埋咁好嘅美容體驗我。

--

--

Ray Lee
0 Followers

13歲隨同父母移民去到加拿大, 喜歡出街周圍食到成日自己煮野食