Gito Salıncak Turu — Gito ve Badara Yaylası Turu

Rize Tours
Jun 21 · 2 min read

Saygıdeğer Konuklarımız; Gito Badara Salıncaklı Yayla Turu saat 09.00 da Rize Yeni Meydan karşısı Rize Tours Seyahat Acentemiz önünden kalkacak olan aracımız Günübirlik Gito ve Badara Yaylası turunu gerçekleştirmek üzere yolculuğa çıkıyoruz.

Yolculuğumuzda Fırtına Deresi boyunca Fırtına Vadisinde adrenalin ve heyecanı seven misafirlerimizin Zipline aktivitesine katılabilmeleri için süre veriyoruz. 30 dakikanın ardından Rize’nin en güzel ilçelerinden biri olan Çamlıhemşin’e varıyoruz. Burada dizi ve reklam çekimlerinin ( Sevdalık ve Yeni Gelin, Egenin Hamsisi dizisinin çekildiği yerleri gezdikten) yapıldığı eski adıyla Çinçiva yani Şenyuva köyüne varıyoruz.

Katılımcılar Şenyuva köyünü ve 1299 yılında yapılmış olan tarihi taş kemer köprüsünü fotoğraflayabiliyor. Buradan 15 dakika sürecek olan Zilkale yolculuğumuza başlıyoruz. Tarihi kale 750 metre yükseklikte konumlanmış 8 burç ve bir gözetleme kulesinden oluşan Zilkale’yi ziyaret ediyoruz.

Burada kalenin en tepesinden Fırtına Vadisini ayaklarınızı altına alırcasına bir manzaraya şahitlik ediyoruz. Zilkale’de serbest zamanın ardından ortalama 1 saat sürecek yolculuğumuzun ardından 2100 m yükseklikteki Gito Yaylası’na varıyoruz. Gito yaylasında bulutların üzerinde sallanma keyfi sizi bekliyor. Salıncakta doyasıya sallanabilirsiniz.

Her zaman güzelliği ve doğallığıyla göz kamaştıran Gito yaylasında isteğe bağlı öğlen yemeğimizi aldıktan sonra Gito’dan ayrılıyor ve 15 dakika sürecek yolculuğumuzun ardından (Kardeşim Benim 2) sinema filminin düğün sahnesinin çekilmiş olduğu Badara yaylasına geçiyoruz.

Badara Yaylası turumuza yayla içinde yürüyüş yaparak başlıyoruz. Badara yaylasını gezip fotoğraflarımızı çektikten sonra buradan ayrılarak Şimşir Ormanları turumuza devam ediyoruz. 200 yıllık şimşir ormanları vadide muhteşem bir görünüme sahip. Şimşir Ormanlarında verilen serbest zaman ardından turumuzu sonlandırıyor, Rize’ye doğru yola çıkıyoruz.