Montana Pine Resort Hotel

Süleyman güller
1 min readMay 3, 2019

--

Sessiz, sakin, huzurlu ve herkesten uzak bir tatil arayışındaydım. Gündelik hayatın stresinden uzak ve beni deşarj edecek bir tesis… Bundan dolayı gerek sorarak gerek kendim araştırarak daha önce bulunmadığım bir bölge, bir otel arıyordum. Arkadaşlarım Fethiye’de henüz deneyimlemediğim çok sayıda bölge ve otel olduğunu bana her fırsatta söyledi ben de arayışımı bu çerçevede sürdürdüm. Babadağın eteklerin’de tam da aradığım özelliklerde bir tesis buldum sonra. Montana Pine Resort. Yüzlerce misafirinin harika yorumlarını alan ve genel anlamda benim istediğim kriterlerin tamamına sahip olan Montana Pine Resort Otel benim için biçilmiş kaftandı. Stresten uzak, harika bir tatil geçirme fikri beni hayata bağlamıştı. Montana Pine Resort adı bile heyecanlandırıyordu. Sonunda dinlenebilecektim. Montana Pine Resort harika bir tercih oldu benim için. İçime uzun zamandır en çok sinen şey Montana Pine Resort oldu diyebilirim.

--

--