Uur van Puur

Sanne Roemen
1 min readOct 3, 2016

--

Vorige week en vanavond was ik te gast bij het radioprogramma van Anna-Maria ofwel Puur. Het heet Uur van Puur en is elke maandag te beluisteren op Radio Aalsmeer, van 18.00 tot 19.00.

Puur en ik kennen elkaar al bijna tien jaar, maar we hebben elkaar pas denk ik twee keer in 3D gezien. Toch zijn we online echt een beetje buurvrouwen. De afgelopen anderhalf jaar heb ik wat afstand genomen van social media, ik had even wat introspectie te doen. Maar nu ben ik terug, en dat was Anna-Maria opgevallen. Door de week heen deel ik via Twitter, Facebook en Linkedin namelijk wat mij zoal op het internet opvalt. Dat kan van alles zijn. En Puur vindt dat leuk en inspirerend.

Op zondag loop ik dat nog even door en stop ik de pareltjes in een nieuwsbrief en daar kan je je op abonneren. Dat scheelt jou weer een hoop volg, filter en leeswerk.

Hij heet ‘Door mijn filters’. Hier is de laatste editie en hier is een overzichtspagina van alle edities.

Originally published at SANNE ROEMEN.

--

--

Sanne Roemen

Facilitator / trainer van Co-Creatie voor duurzame ontwikkeling. Muziekverslaafd.