En組best
Jan 6, 2021

香港vtuber發展限制:

1.日本vtuber興起導致香港有好多人跟

風導致一D劣質純粹跟風嘅vtuber泛濫令我地止步2.設備過差,以我個人觀察多個本地vtuber發現大部分本地vtuber模型制作劣質(例如格仔面,面部扭曲等)或者收音設備過差(經常接收到雜音,爆咪,斷咪等)同埋電腦配置過差(畫面經常卡屏)等等嘅問題極之影響觀感難以有睇落去嘅動力3.直播或影片內容不足,大部分本地vtuber嘅影片或者直播缺乏內容話題等可以推測直播或影片並無思考當中嘅企劃內容或企劃不足,導致內容極之沉悶4.中之人實力不足或尚未適應,呢一點係承繼返第3點,由於如果要創作一個好嘅直播或影片,一個好嘅企劃係必須嘅,但由於我推斷現時本地vtuber並無制作企劃嘅習慣或者企劃缺乏充足內容,因此極具依賴中之人嘅實力,但現時有好多vtuber並不健談亦怎少利用自己人物設定或制造-D直播效果(例如同觀眾經常交流制造與觀眾交流所引起嘅直播效果或制造一D自我生草嘅音效)因此難以制造賣點吸引新嘅觀眾其實本人仲有好多唔同嘅意見但以免太踩本地vtuber所以唔提太多,我都同意要支持本地創作但希望一D跟風或資源尚未充足哪先退一退場說清楚自己係唔係真係想做vtuber同埋升級一下設備再返嚟都唔遲,比D有實力同資源充足嘅vtuber先發展上場。